Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af fissannudella » 28 feb 2008 01:01
Indlæg af kaptajnen » 28 feb 2008 10:23
Indlæg af Brian B » 28 feb 2008 19:20
Indlæg af Troldmand. » 28 feb 2008 19:38
Indlæg af thy » 28 feb 2008 21:38
fissannudella skrev:hej gutter. min svigerfar har set min stoker, og han er ved at være lidt varm på tanke om en stoker, pt fyrer han med olie, men vi har fundet en passat c1 fra 97 med iltstyring, er der nogle som evt, ved om det kan betale sig at købe en der har 11 år på bagen,om der er nogle steder man skal tjekke ekstra meget for tæring, jeg har tænk mig at trykprøve den på stedet, før vi køber den. stedet hvor den skal installers er der 250kvm, men det skulle vel ikke være noget problem at varme det op?? på forhånd tak for de gode svar.
Indlæg af fissannudella » 29 feb 2008 01:26
Indlæg af kaptajnen » 29 feb 2008 09:50
fissannudella skrev:tak for jeres hurtige svar. passaten c1 er taget ned pga at gutten har købt en varmepumpe luft/vand, der var mont esbe shunt så der har altid været 60" varmt retur. men jeg må så trykprøve den og igang med at lave noget visuel inspektion,ang tæring. svejsning er ikke det store problem, da jeg har svejset offshore og kedler i 20 år, så hvis i har nogle spørgsmål til svejsning, så er jeg klar at hjælpe med at besvare evt rep dem.
Tilbage til "Passat Stoker"