Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Alex fs » 28 jul 2014 22:13
Ollii skrev: Tillykke med et rigtig pænt resultat.
Indlæg af Tom_AT » 28 jul 2014 22:30
Lintz skrev: Du skriver " bruge tid på gearskifte" jeg har squ flere gange startet i 1. Og sprunget til 3. Og derefter til 4. Og stadig været den hurtigst op til lovlig hastighed. Så der hvor benzinen bruger sine heste bruger jeg mit moment. Men okay - jeg har jo nok ikke været oppe mod en Ecoboost.
Indlæg af Ollii » 29 jul 2014 09:28
Tom_AT skrev: Der er ingen grund til at være smart.. Men du kan jo prøve at kigge på de kurver jeg har smidt op, og så sammenligne dem med almindelige dieselbiler. Der er ikke den store forskel, ud over at effektkurven er længere på en turbo-benzin. Det kan ud jo så selv regne ud hvad betyder.
Indlæg af nemocharley » 29 jul 2014 11:15
Indlæg af abn » 29 jul 2014 13:35
Indlæg af nemocharley » 29 jul 2014 14:01
Indlæg af Tom_AT » 29 jul 2014 16:32
nemocharley skrev:men de nye er ikke i diesel - og jeg vil hellere have træk på den tungeste/stærkeste af mine biler
Indlæg af nemocharley » 29 jul 2014 16:41
Indlæg af nemocharley » 29 jul 2014 16:42
Indlæg af Tom_AT » 29 jul 2014 16:45
Tilbage til "Bil, MC og Motor"