pendec skrev:
hmm, så misforstod du indlægget. Det gør jo kun østrig-model ejere dummere , og guds gave til de firma'r som sælger produktet hvis de bare betaler for service og aldrig ved om det egentlig er på grund af noget værre lort som bruges i de produkter, som får den til at lyde som noget bedre. Hvis de utilfredse kunder ikke ved de skal være utilfreds men betaler servicen for at komme ud af problemet, så er det vel kunden som snydes der?
Så forstod jeg hvad du mente
Det kan man da have som holdning.. Men umiddelbart, så tror jeg nærmere at problemet er ikke eksisterende / bliver lavet hvis det er der. Som sagt har mit tændt i 7 år uden problemer. (Jeg har ikke kigget eller rørt ved tændblæseren de sidste 4 år, hvor jeg har ejet anlægget.)
Ud over at fjerne aske, har jeg kun haft små problemer, som granit skærve i pillerne. (Som satte sig fast i sneglen) et dårligt leje på røggassugeren. Alt i alt er det vel acceptabelt?
I sidste ende drejer det sig jo også om prioritering. Du kan kalde dem dumme eller naive, men kunne også være at de værdsatte deres fritid højere end at rode med pillefyr? Personligt syntes jeg det er meget sjovt (Bare ikke når det er koldt og familien fryser) Men da jeg er samme type som folk der er herinde, havde jeg også købt en scotte og ikke et biotech. Nu stod det bare i huset da jeg købte det.