pendec skrev:
Tror du ikke mere , det er de problemer vi ikke hører om som bekymrer lidt. Der er jo altid noget som skal være stort nok, før de laver sådanne indkaldelser. Havde en scotte flere af sådanne indkaldelser og firmware rettelser konstant, så ville jeg nok tænke mig om 2 gange, før en scotte var mit næste valg af pillefyr men nu er det så ikke tilfældet eller den model jeg vælger alligevel
![Glad ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Et varemærke helt uden påtegnelser er klart bedre end en som får lidt igennem årene, får ikke at tale om inden for de seneste par år.
Hmmm, det er jeg da godt nok lodret uenig i, når det drejer sig om biler, - der er sgu' ingen af bilproducenterne som kan lave fuldstændig fejlfrie biler, - men der er kæmpe stor forskel på hvordan de håndterer deres ansvar og behandler deres kunder.
Og lige præcis Toyota hører helt sikkert til i den gode ende, når det kommer til fejlretning uden kunderne skal have pungen op af lommen. Som eksempel har jeg en god ven, som sidste år fik indkaldt sin 11 år (ja - 11 år) gamle Corolla, der kunne muligvis være noget med passagerairbag'en.
Kontrol af om bilen havde typen, som teoretisk kunne blive defekt og den efterfølgende udskiftning, - kostede gratis ....... på en 11 år gammel bil.
Beklager men det tror jeg IKKE man skal regne med ved alle bilmærker, nogle af dem holder nok også knap 11 år.