Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af triumph » 06 mar 2014 19:56
Indlæg af Skiveren » 06 mar 2014 19:59
triumph skrev:Reelt kører hyundaien ikke længere på liteten, regn med 18 km/l.
Indlæg af Tom_AT » 06 mar 2014 20:20
Indlæg af Skiveren » 06 mar 2014 20:44
Tom_AT skrev:Hvorfor hellere gå efter få km frem for en nyere bil? Lavt km tal er selvfølgelig at foretrække langt hen ad vejen. Men nyere biler er generelt sikrere. Og en gammel bil med få km på bagen siger jo også lidt om hvordan bilen har kørt. Altså ofte mange korte ture, hvilket jo heller ikke er specielt godt for en bil, specielt motor.
Indlæg af triumph » 07 mar 2014 06:05
Skiveren skrev: Gør 1,9'eren det ? Men du har ret, det er blot et fingerpeg på ca....
Indlæg af triumph » 07 mar 2014 08:40
Indlæg af Skiveren » 07 mar 2014 12:12
triumph skrev:Ande ting du skal bemærke med i30/ceed. Styrtøj er lidt upræsist check lak for stenslag, specielt frontklap/ A stolper, og panneler check for hjulstøj fra baghjul /bagdæk har rejst sig På en stationcar/SW kontroler for rust på bagklap ved håndtag til åbning Ceed er hårde affjedret end i30 Min brede røv og tykke mave sidder bedre i en ceed, end i en i30 PS genemsnit iflg. Spritmonitor: Skoda: 5,55 =18 km/l Hyundai: 5,83= 17,1 km/l
Tilbage til "Bil, MC og Motor"