Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af KristianVilhelm » 21 feb 2014 11:42
Landlyst skrev:Du har ikke tænkt dig at flise det der direkte ind i skuret, vel? :-o
Indlæg af Landlyst » 21 feb 2014 15:37
Indlæg af KristianVilhelm » 21 feb 2014 15:44
Indlæg af Landlyst » 21 feb 2014 17:00
KristianVilhelm skrev:Lader det altid ligge til det er nogenlunde tørt inden jeg fliser, netop fordi jeg ikke vil have fugt, varme og svampespore, det har jeg nu heller aldrig haft problemer med. Det var også planen at lave det forholdsvis tæt, da det jo er rimeligt tørt når det kommer ind. Det eneste sted der er ventilation er oppe under taget. Gider ikke der ligger et bjerg af tøsne, eller regnen finder vej i blæsevejr.
Indlæg af Brian B » 21 feb 2014 17:43
Indlæg af KristianVilhelm » 21 feb 2014 18:00
Indlæg af Brian B » 21 feb 2014 20:10
Indlæg af KristianVilhelm » 01 mar 2014 08:22
Brian B skrev:Hej Ja det var ret varm da det stod på vognen men jeg puttede det gennem en gammel rensemaskine og sneglede det ind det tog det værste fugt og sten.. Det var læsset med gummiged fra en grusplads hvor det var tippet på en lang snegl der kørte op i en amerikaner silo før deres korngrav blev færdig så der var mange sten med.. Mit flis lå og dampede op gennem de dræn inde i laden om vinteren så det var noget varm men det blev fint tør det havde lagt et halv år inde inden det blev tippet uden for her og lå kun ude i en månede under pressening. Hvor længe lader du det ligge inden du fliser det ? Jeg har et par læbælter jeg skal have fliset når jeg får mig taget sammen til og vælte dem jeg regner med at gøre det om vinteren og så lade det ligge til sidst på sommeren men om det er nok ved jeg ikk.
Tilbage til "Mit fyrrum og mine indstillinger"