Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Lau » 10 feb 2014 18:20
Indlæg af Knaldperlen » 10 feb 2014 18:24
Indlæg af TaagMan » 10 feb 2014 18:29
Knaldperlen skrev:Jeg talte lige med en anden mekaniker. Han mente ikke det var en dysefejl efter at have set/hørt videoen. Han betegnede ikke motorgangen som kørsel på 3 cylindre, men nærmere som om motoren var ved at blive kvalt. Hans dom var også at det højest sandsynligt var EGR ventilen der ikke lukker helt tæt når motoren startes. Spørgsmålet er så om sådan noget bell add indsugningsspray måske kan løse problemet eller om der skal en ny ventil til.. Bilen står I det vestjyske (varde/esbjerg området). Jo jeg kan sagtens prøve at aktivere ac inden start - tør jeg spørge hvorfor?
Indlæg af Lau » 10 feb 2014 18:30
Indlæg af Knaldperlen » 10 feb 2014 18:42
Indlæg af Aaen » 10 feb 2014 18:49
Indlæg af Knaldperlen » 10 feb 2014 19:06
Indlæg af TaagMan » 10 feb 2014 19:12
Indlæg af Knaldperlen » 10 feb 2014 19:18
Indlæg af TaagMan » 10 feb 2014 19:24
Tilbage til "Bil, MC og Motor"