Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Julehund » 09 feb 2014 22:51
Indlæg af Knaldperlen » 09 feb 2014 22:55
Indlæg af Julehund » 09 feb 2014 23:00
Indlæg af Tom_AT » 09 feb 2014 23:02
Indlæg af FK30 » 09 feb 2014 23:04
Indlæg af Tom_AT » 09 feb 2014 23:05
FK30 skrev:2,0 140 hk mk4 er med tandrem og ikke kæde. Men det er ikke en tandremsfejl, lyder som en dyse. Tag fat i FDM hurtigst muligt og få dem til at hjælpe. Eller betal selv på et værksted og glem det sælgersnak. Hvis du ikke får det lavet, ender det med at ødelægge din motor. Så få det lavet inden det skader andet.
Indlæg af WoodyHugo » 09 feb 2014 23:08
Aaen skrev:Du siger til forhandleren at hvis bilen fejler noget, skal han betale. For FDM, hvis den ikke gør så betaler du. FDM skal blot kontrollere bilen. Hvis du er medlem har de vist osse nogle jurister der kan sætte skub i tingene. Har du i øvrigt hørt Ford Hvad de mener om problemet? Den der kører helt klart ikke som den skal. Det lyder som en defekt dyse
Indlæg af Knaldperlen » 09 feb 2014 23:24
Indlæg af Tom_AT » 09 feb 2014 23:35
Knaldperlen skrev:Hej. Ja det er med tandrem. Og bilen kører ellers perfekt med masser af trækkraft. Mener i virkelig at det kan ødelægge motoren at den kører ringe i det første minut? Jeg er rimeligt afhængig af bilen og oven på nogle store stormskader (selvrisiko) er det lidt trængt med finanserne. En ny dyse, hvad koster sådan en? Min gamle mk3 mondeo fik skiftet 4 dyser. Det kostede lidt over 20.000, men har fra flere hørt at den nye ikke skulle have samme dyseproblemer. Jeg har både kørt med servicerens fra bell add samt kører også med bell add additiv ved hver tankning
Indlæg af thy » 09 feb 2014 23:40
Tilbage til "Bil, MC og Motor"