Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af familienmh » 11 jan 2014 20:10
Indlæg af Kigan » 11 jan 2014 20:34
Indlæg af familienmh » 11 jan 2014 20:36
Indlæg af Skovløber » 11 jan 2014 20:48
Indlæg af familienmh » 11 jan 2014 20:55
Indlæg af Skovløber » 11 jan 2014 21:09
Indlæg af familienmh » 11 jan 2014 21:20
Indlæg af Ladegaard10 » 11 jan 2014 21:29
familienmh skrev:Jeg monterede her til formiddag mit ny-indkøbte vejrkompenserings-kit. Jeg startede fyret op ved 10-tiden. Kurverne har så stået og arbejdet en del op og ned. Med her til aften gik fyret ned på 10% drift og skrev at returtemperaturen var 70'. Jeg har så fundet ud af motorventilen var lukket, selvom der på styringen stod 100% åben. Det er Ver. 10 styring med nyeste software. Er der nogen der har en ide om hvorfor den ikke åbner?
Indlæg af familienmh » 11 jan 2014 21:51
Indlæg af Ladegaard10 » 11 jan 2014 21:55
familienmh skrev:Hmm... Ingen spænding på L9 som den sad på, så har flyttet den til L5, og så regulerer den. Men så må den jo ha' brændt L9 af eller hva'?
Tilbage til "Scotte Pillefyr"