Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Mads28 » 06 dec 2013 07:50
Indlæg af Jens Olsen » 06 dec 2013 16:19
Indlæg af Lintz » 06 dec 2013 17:29
Indlæg af EJB » 06 dec 2013 17:36
Indlæg af paw » 06 dec 2013 17:55
Jens Olsen skrev:jeg har en af de billige den larmer som en sindsyg og så går den varm på ca 2 min. Den vil jeg ikke anbefale !! Den der ser god ud....
Indlæg af Jan_Al » 06 dec 2013 18:01
paw skrev: sådan har jeg også
Indlæg af Frisvad » 06 dec 2013 18:16
Indlæg af EJB » 06 dec 2013 21:36
Frisvad skrev:Hej, (er også forholdsvis ny her). Jeg gik med samme tanker, men havde en industri støvsuger liggende. Beholderen var færdig men motor og suge del var ok. (smider af princip ikke metal, stål og godt brugbart mekanik ud - hvilket resulterer i en masse rod og en forfærdeligt masse som ikke ret mange kan se en ide i at have "på lager"). ( specielt ikke hende der betaler regningerne ). Anyway, skar et hul i en 200l olie tromle - en olie tromle er det ikke helt, for det er en af dem med løst låg der spændes med et bånd. Monterede motor i låget, vupti - kæmpe støvsuger. Raffinede det senere med nok en tromle hvor der er påsvejst to studser - en til sug og en til vaccum fra støvsugeren. på den måde fyldes mellem beholderen først. Sidst er den ene studs lavet til 3" med tilhørende slange... derved nedsættes hastigheden på luften og støv får sværere ved at passere. Der blev også monteret en plade i mellem beholderen, således støv og slagger SKAL ned i bunden ( halv- vejs) og ramme de 10 liter vand der er i bunden. Jeg tømmer dem een gang årligt.
Indlæg af Frisvad » 06 dec 2013 21:48
Indlæg af EJB » 06 dec 2013 23:12
Tilbage til "Baxi Stoker"