Så er første skridt taget på vejen til at udvikle et fyr mrk. Ducati. Det handler om innovation gutter. Købte en ny motorunit til den indvendige snegl sidste år. Bemærkede så, at der dryppede fedt ned på blæserhuset fra samlingen mellem gear og motor. I dag skilte jeg lortet ad i forbindelse med hovedrengøring. Rengjorde det og samlede det derefter med flydende pakning fra Ducati
Synes allerede nu, at det er som om, at Scotte-Ducatien kører lidt bedre
calle skrev:Så er første skridt taget på vejen til at udvikle et fyr mrk. Ducati. Det handler om innovation gutter. Købte en ny motorunit til den indvendige snegl sidste år. Bemærkede så, at der dryppede fedt ned på blæserhuset fra samlingen mellem gear og motor. I dag skilte jeg lortet ad i forbindelse med hovedrengøring. Rengjorde det og samlede det derefter med flydende pakning fra Ducati
Synes allerede nu, at det er som om, at Scotte-Ducatien kører lidt bedre
Venlig hilsen
Nu tænker jeg lige højt.... Hvorfor laver Ducati flydende pakning?
Landlyst skrev:
Nu tænker jeg lige højt.... Hvorfor laver Ducati flydende pakning?
Bortset fra toppakningen, ventildækselpakningen og muligvis cylinderbundpakningen , er alt samlet med flydende pakning. Derfor er den tæt, og kan stå på parketgulvet i stuen om vinteren
Klart nok, og min 750 Triumph Bonneville drypper heller ikke olie, den ånder !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )