Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Ulrik » 14 jan 2008 22:38
levi skrev:Hvis du ønsker at offentliggøre ting du ikke selv kan få fat i, så kan du altid spørge os der kan i fremtiden - vi skjuler ingenting. Hvis du sender mig en "reminder" på min mail soeren@vvs-eksperten.dk så skal jeg snakke med AMS imorgen om de manglende sider. Syntes ellers John Denver er sådan et godt navn til dig - men ok, ikke alle kan bære et unikt kælenavn :0) Kunne være fedt med en sang..... Falck - det er ikke en vepserede - men ret skal være ret.
Indlæg af levi » 14 jan 2008 22:52
Ulrik skrev: Du er hermed spurgt. Så skal jeg nok lige vende tilbage med resultatet. En godnatsang skal du da ha' Kunne desværre ikke finde "Puff - The magic Dragon"
Indlæg af Falck » 15 jan 2008 08:01
Ulrik skrev:Du læser det ikke korrekt Falck. Kravet er 74, testresultatet er 79
Indlæg af Fyrteknik » 15 jan 2008 09:36
Falck skrev: Hmmm, Så er jeg nok nød til at komme med en uforbeholden undskyldning. Jeg har altid sagt til kunderne at den havde en virkningsgrad på 76%, og der passer jo SLET ikke....UNDSKYLD
Indlæg af levi » 15 jan 2008 10:32
Indlæg af Ulrik » 15 jan 2008 13:25
levi skrev:Nu har jeg snakket med Søren Madsen - AMS. Han forklarer mig at siderne ikke må lægges online på offentlige fora pga. Copyright fra DTI ? Han sagde endog at han var itvivl om at de sider Per havde lagt op, overhovedet måtte blive lagt op på andre sider end Dti`s. Ifølge Søren Madsen, kommer Multi22 på Dti´s linkside - hvilket de har lovet de sidste 6 mdr. Desværre har DTI tilsyneladende meget travlt, eller er underbemandet siden det endnu ikke er sket ? Yderligere information kan skaffes ved kontakt til AMS.
Indlæg af levi » 15 jan 2008 14:18
Ulrik skrev: Hmm Copyright? Jeg troede at testen var deres. De har vel købt og betalt den? Men jeg går da ud fra at du rekvirerer en kopi og sender den til mig? Det er der da vel ikke noget ulovligt i?
Indlæg af Ulrik » 15 jan 2008 14:57
Levi skrev:Hvis du ønsker at offentliggøre ting du ikke selv kan få fat i, så kan du altid spørge os der kan i fremtiden - vi skjuler ingenting.
Indlæg af levi » 15 jan 2008 15:43
Ulrik skrev: Dem var du så ikke en af Som før skrevet, AMS ER kontaktet flere gange. Jeg er blevet lovet en kopi af godkendelsen flere gange. Jeg har intet modtaget.
Indlæg af ibsoerensen » 15 jan 2008 20:27
Tilbage til "Multi 22 Pillefyr"