Hej Stoker Pro
Her til aften var jeg ude at lufte hunden, i den nært liggende skov, som jeg så tit har været.
Pludselig bliver jeg råbt an af en jæger, som kommer frem fra træerne og gør mig uhøfligt opmærksom på at jeg ikke har noget at gøre her, da det er en privat vej, og at jeg da slet ikke må lufte min hund her.
Fair nok tænker jeg, da jeg er ret uvidende om disse regler.. Men hvis han går og jager der, har jeg da heller ikke lyst til at lufte min hund med en gal skovmand med en bøsse i nærheden.
Så går jeg så hjem og undersøger vejen som vi gik via, inde på CVF's register, og der kan jeg se at vejen er en privat fælles vej; Hvoraf jeg så kan se at min ejendom er den eneste som egentlig er beligget på denne privat fælles vej.
Hvad er mine rettigheder så på denne vej?
-Må jeg ikke gerne lufte min hund, på denne vej? Jeg er vel også en del af denne "fælles" vej??
Selve grunden hvor vejen går igennem er givetvis ejet af en anden bonde, som dyrker juletræer
"en masse"
Men iogmed at min ejendom er placeret på denne "privat fælles vej", har jeg så ikke også noget at skulle have sagt?
Jeg håber der er nogen som ved noget om dette, da det er et skide hyggeligt sted at lufte hunden