Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Michael_B » 20 jan 2013 18:30
Dinsen skrev: Den har han da forhåbenlig fået styr på
Indlæg af Dinsen » 20 jan 2013 18:36
Michael_B skrev:Ja vent i bare...lige om lidt så er den højglans poleret og sod kan slet ikke sidde fast !! hehe er flemming nu også herinde...i er sgu da overalt men ja jeg er lidt utålmodig med at vente til det er kølet mere af jeg tænker hele tiden på at "åh nej, nu bliver det jo koldt i huset" hehe
Indlæg af Klaus » 20 jan 2013 18:40
Flemming DJ skrev: Klaus> Min Opopkedel suger godt nok asken ned i kedlen, selv om den er varm - hvis jeg bruger rolige bevægelser med skraberen eller børsten.
Indlæg af Michael_B » 20 jan 2013 18:42
Indlæg af Dinsen » 20 jan 2013 18:47
Michael_B skrev:nå jeg fandt så lige ud af at jeg ikke havde bestilt det glassnor og ovnkit da jeg skrev det, men nu er det bestilt samt en trækstab til røgrøget men hvad med askesuger? bruger nogen af jer sådan en? og evt erfaringer?
Indlæg af Flemming DJ » 20 jan 2013 18:52
Indlæg af Dinsen » 20 jan 2013 19:07
Flemming DJ skrev:Dinsen> Okay, en blæser... så snakker vi i virkeligheden om det samme, bare på to måder. Hvis skorstenen ikke sugede din indblæste luft ville det sgu nok ku' ses. x 2: Jeg har også en askesuger, med motor - den larmer som ind i H******* og filteret stopper for et godt ord. Bruger den kun til det, der ryger ved siden af askeskuffen/spild. Måske kunne en af dem med (stof)pose, man sætter foran sin støvsuger være bedre. Mich> Tjek lige tilmeldingsdatoen under min "No avatar". Hi-speed styrer og StokerPro gi'r varme.
Indlæg af Michael_B » 16 feb 2013 17:18
Tilbage til "Benekov Stoker"