Mine problemer lader til ikke at være helt løst. Motoren er nu igen begyndt at hænge en gang imellem. Gearet siger ellers rigtig fint igen efter en omgang frisk gearolie.
Jeg havde en kondensator liggende, som jeg byttede rundt med den gl. I starten har det kørt fint, men nu hænger den lidt igen. Jeg tænker det lyder mærkeligt, hvis den nye kondensator allerede er færdig, medmindre jeg har fejl forbundet den. Jeg har lige prøvet at måle lidt på terminalerne på motoren og kondensatoren. Motoren får fint 230 V og kondensatoren afgiver på den anden side af 350 V. Det tyder vel på, at den er ok. Uanset så er jeg blevet usikker på selve forbindelsen af kondensatoren. Jeg mener ellers, at jeg placerede den som den gl., som jeg i øvrigt aldrig har pillet ved ellers. Jeg har taget et billede:
De 2 røde og den øverste sorte til venstre kommer inde fra motoren af.
Brun + blå = kondensator
2 nederste sorte er spænding fra styringen
Ser det rigtigt ud?