Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af jensolav » 04 jan 2013 01:28
Indlæg af nasty » 04 jan 2013 07:43
Indlæg af jensolav » 04 jan 2013 12:11
nasty skrev:Samba er det ikke også german pellets? Pakket i anden pose?
Indlæg af caio35 » 20 mar 2013 13:58
Indlæg af Smut 25 » 09 apr 2013 20:44
caio35 skrev:Ved ikke om jeg har været uheldig eller noget, men jeg er absolut ikke positiv over samba træpiller. De brænder så hurtigt at den har lavet tilbage brænd en enkelt gang, se evt tråden. Ny kur mod tømmermænd. De lugter af gammel gnu, støver som en vandvittigt og det vælter rundt med aske, desuden skal fyret tæske piller igennem for at røret til sneglen ikke bliver så varmt at den laver tilbage brænd igen. Absolut sidste gang jeg køber dem.
Indlæg af Bjarne B. » 09 apr 2013 21:23
Smut 25 skrev: er fuldstændig enig med dig det med aske og gnu også er der ingen brændværdi i dem absolut sidste gang de er i mit fyrrum kæft de er dårlige men en fin pille uden støv... men har dælme haft mange problemer med dem mega dårlig pose som nemt går i stykker i svejsningen min karakter bliver 3
Indlæg af Smut 25 » 09 apr 2013 21:26
Bjarne B. skrev: Mener du, at brændværdien er ringe? Jeg spørger, fordi jeg kører med Samba piller, men jeg synes mit forbrug og røgtemperatur er temmelig højt.
Indlæg af Bjarne B. » 09 apr 2013 21:32
Smut 25 skrev: ja det mener jeg bruger ca 10 kg mere i døgnet pt og inden da i februar md brugte jeg 26-28 kg i døgnet (Barlinek) og har ligget på omk 40 kg med samba i marts
Indlæg af Smut 25 » 09 apr 2013 21:33
Bjarne B. skrev: Spændende oplysning, det forklarer jo også mit overforbrug. Men mon også den stører mængde af piller, der skal igennem kedlen, kan være skyld i, at jeg ikke kan tvinge min røgtemperatur ned.
Indlæg af Bjarne B. » 09 apr 2013 21:42
Smut 25 skrev: Det tør jeg ikke sige jeg har åbnet for min baypass for og hæve temp har nemlig meget fugt i kedlen
Tilbage til "Træpille erfaringer"