Hej Rene.
Da jeg stod uden CE mærkningen på mit fyr, skrev jeg en PB til dig.
Den undlod du og svare på, til trods for (oplyst fra pålidelig kilde) at flere sendinger fra jeres leverandør, havde svigtet med CE mærkningen.
Det næste jeg må bede dig om at forstå.
Du er som forhandler pålagt visse forpligtigelser, over for dine kunder. Når den vare du levere ikke "virker" efter hensigten, - eller er dissideret livsfarlig og have stående i sit hjem.
Du spiller med musklerne, når du indtager den holdning som du gør. Spørgsmålet er om du gør det, når et hus en dag brænder ned.
Hvis et forsikringsselskab får kendskab til, at 5 andre pillefyr af samme fabrikat, har lavet tilbage brand. Så kender jeg særdeles godt hvilken holdning, et forsikringsselskab forbeholder sig retten til at tage.
Jeg ved ikke hvordan kommunikationen er mellem jer forhandlere, og Ekopower. Men med så alvorlige "hændelser", ville det være rimeligt. At i som minimum aflagde kunden et besøg. - Uanset hvor stor skaden måtte være.
Men du skal være velkommen Rene