Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Landlyst » 07 nov 2012 19:55
Indlæg af mejeristen » 07 nov 2012 21:11
Landlyst » 07 Nov 2012, 19:55 skrev:Men de dæk du linker til er fine til det... Jeg ville nok vælge traktormønsteret... Og så ikke alt for meget luft i dem.... Og der med lavt trk i sådan nogle kunne det godt være en fordel med vand(ka den ikke stå frostfrit så med kølervæske i.... ) i dækkene, da de så ikke ka bule på på midten...
Indlæg af Landlyst » 07 nov 2012 21:21
mejeristen » 07 Nov 2012, 21:11 skrev: Landlyst har en pointe der. Husker en sand historie min nu afdøde farfar fortalte: hans første traktor, en massey freguson 35 købt brugt af de danske statsbaner hvor traktoren blev brug til noget rangering, var imponerende til at trække og stå fast på vanskeligt underlag. Til hans store fortrydelse holdt dette da han fik skiftet bagdæk det viste sig nemlig at statsbanerne havde fyldt de gl. dæk halvt med vand. så den med vandet virker ret godt
Indlæg af Skiveren » 07 nov 2012 21:23
Indlæg af Tom_AT » 07 nov 2012 22:19
Indlæg af Ugelvig » 07 nov 2012 22:24
Indlæg af Tom_AT » 07 nov 2012 22:31
Indlæg af Klaus » 08 nov 2012 06:07
remme » 07 Nov 2012, 19:42 skrev:du kan da også bare sætte snekæder på
Indlæg af remme » 09 nov 2012 07:29
Skiveren » 07 Nov 2012, 21:23 skrev:Du kunne jo også anskaffe sådanne nogle.. De siges at være rimelig terrængående... image.jpg
Indlæg af Tom_AT » 09 nov 2012 10:48
remme » 09 Nov 2012, 07:29 skrev: Husk øremærkerne- danske/eu-regler.
Tilbage til "Bil, MC og Motor"