Jeg hentede 29 paller hos dem sidste år. Rigtig god kvalitet, som man kender fra stampemøllen.
Dog var der en del af os som fik dem, som fik lidt problemer med slagger i perioder. Jeg havde to poser til analyse hos stampemøllen, og de kom tilbage med et rent positivt resultat. Så jeg forstår ikke lige hvad der var galt.
Men i år, da er historien en hel anden. Jeg bestilte 28 paller hos dem, men fik ikke den ønskede respons jeg havde håbet på. For nu var de pludselig udsolgte, og da jeg så spørger til med pris, da de jo er kendt for ændre lidt på prisen engang imellem, så fik jeg at vide det nok kun var 50 kr eller sådan. Jeg spørger så igen, at jeg jo havde bestilt dem til 1449 pr palle, om min ordre så ikke bare var på det? Nope.... når ordren blev frigivet, var det til den aktuelle dagspris. Det kan jeg godt nok ikke bruge til noget.
Og selvom jeg har bestilt de 28 paller, så har jeg faktisk stadig ikke fået nogen ordrefaktura på dem, og det er nu ca 4 uger siden jeg bestilte. Turen er i mellemtiden så også blevet aflyst.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.