Hej Jacob
Jeg antager, at jeg har fat i den "rette" Jacob fra Silkeborg og vil meget gerne hjælpe jer og har et forslag. Men først vil jeg gerne lige prøve at komme med min version af denne indlæg.
I fik en af de allerførste Ekoheat, som blev solgt og monteret. Jeg ved også at I var blevet informeret om dette, før den blev monteret. Jeg skal I den sammenhæng understrege, at jeg heller aldrig har hørt noget negativ eller andet fra jer. TAK; for jeg skal også værer den første til at indrømme, at jeg havde lidt problemer med de første 5-10 anlæg, som blev solgt. Det er derfor også helt korrekt, at I en gang før har haft problemer med askepladen, som helt klart var en produktionsfejl og som I fik løst samme dag, som I anmeldte fejlen.
Jeg tror dog bare ikke, at fejlen denne gang skyldtes en produktionsfejl, men derimod noget andet. Så vidt jeg kan læse, så er det gevindet som trækker/skubber selve askepladen, som er skudt ud. Det er sådan set også korrekt, når du skriver at det er en kendt ting, men lad min understrege, at det ikke er et problem, men en positiv ting. Hvis gevindet bliver skudt ud, så er det fordi askepladen sidder fast, hvilken oftes skyldtes, at der er kommet en fremmede genstand ind med træpillerne. Så er anlægget nemlig konstrueret sådan at gevindet går før motoren, da den er meget dyre og meget mere besværlig at skifte. "Messingkluppen", som jeg kalder denne gevind klods, er utrolig let at skifte og jeg har dem naturligvis på lager.
Jeg bliver også endnu mere opmærksomt på dette emne, når det lige er ved jer, da I jo fik installeret et Ekosuplly anlæg i torsdags, så hvis I har været så uheldig, at der har lagt en skrue, bolt, eller ligende i disse rør, så passer det fint, at det er nået ind til askepladen på dette tidspunkt.
Jeg skal derfor gør jer opmærksomt på, at dette næppe er en reklamationssag.
MEN, nu tilbage til mit forslag. I har været meget tålmodige med mit produkt og der har været en del fejl på jeres anlæg. Derfor går mit forslag ud på, at I piller hele pillebrænderen af og kommer her til Middelfart og får den byttet til en ny. GRATIS.
Hvis dette har jeres interesse, så send lige en mail til
de@ekopower.dk og lad os så tage den derfra.
Med venlig hilsen