Den shunt du linker til er sådan en jeg købte med af Levi. Går ud fra det også er sådan en han selv har brugt. Hvis det er det, hvordan kan den så være så rusten? Det kommer godt nok lidt bag på mig, at den var så smadret inde bag asken
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja, giv den et dunk med en hammer.martin_b » 09 Aug 2012, 20:14 skrev:Hvordan bøje flangen med en hammer uden at bruge kræfter? Jeg kan ikke få ved og bøje ellet noget. Kan kun se muligheden for at give den et par ordentlige dask med en tung hammer. Men tør jeg det?
Den shunt du linker til er sådan en jeg købte med af Levi. Går ud fra det også er sådan en han selv har brugt. Hvis det er det, hvordan kan den så være så rusten? Det kommer godt nok lidt bag på mig, at den var så smadret inde bag asken
Hej Martin, - det er ren overfladerust du kan se, - og grunden til det ser lidt slemt ud er at jeg har været et svin med kedlen (Rensningsmæssigt) - det resulterer i at når man kører sommerdrift så forplanter kondensen sig i det aske jeg ikke har fjernet, - og der opstår derfor en lille fugtig mudderkage i bunden af kedlen.martin_b » 09 Aug 2012, 21:50 skrev:Ok, godt at høre ang. rusten.
Skal nok lige have tjekket med Levi, om jeg bryder garantien hvis jeg selv forsøger at rette op på den skæve flange med en hammer