Zarge » 06 Mar 2012, 18:11 skrev:Med andre ord... De reklamere med et opstarts besøg når du køber, og med lidt held kan du så få det, når du selv har indstillet anlægget, og lært det at kende... Jow jow...
Ordet "opstartsbesøg" er lidt så som så.
Det burde istedet hedde "servicebesøg" - og det er også hvad vi kalder det i daglig tale.
Hvis en kunde køber et anlæg af f.eks mig, - så ringer han normalt til mig hvis han skal have hjælp, - og det er netop min funktion, - jeg er et af NBE`s serviceled.
Anlægget er fra fabrikken sat op til at køre når man tænder det
Når jeg sælger et anlæg informerer jeg kunden om at der er 4-8 uger i ventetid på servicebesøget fra bookingsdagen, - og det skyldes primært at fyret skal have kørt lidt for at servicemanden kan vurdere HVORDAN det har kørt, - bla. udfra aske/forbrug etc.
En anden fordel ved at der går 4-8 uger standard, - er at kunden i den tid har lært de mest grundlæggende ting med fyret og har gjort sig lidt erfaring, - det har den åbenlyse fordel at kunden som regel har lidt spørgsmål til servicemanden når han kommer, - det giver en langt bedre oplevelse og service
Hvis ventetiden overskrider 8 uger kan det være fordi servicebesøget ikke er bestilt på korrekt måde, - eller fordi der er gået information tabt i systemet (Og det sker jo desværre engang imellem).
Mit bedste råd er altid at kontakte det sted man har købt fyret, - for vi har de rette værktøjer til at "rykke" efter servicebesøget
Man kan godt selv booke hos NBE, - men det er som regel os forhandlere der yder denne service overfor kunden da vi har daglig dialog med NBE.