Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af thy » 09 jan 2007 21:07
Jobak skrev: Det er jeg osse Fik min den 16/12 2006, og det viste sig at være en gammel model... Men de har tilbudt en gratis iltstyring som kompensation. Derfor det andet indlæg jeg lavede, vedr. iltstyring. Ved ikke helt endnu om jeg ikke hellere vil have pengene til piller
Indlæg af Claus Birth » 09 jan 2007 22:14
Indlæg af thy » 09 jan 2007 23:38
Indlæg af thy » 11 jan 2007 16:06
Indlæg af Jobak » 11 jan 2007 22:16
thy skrev: nu ved jeg ikke hvilken prom der er i din Jobak... du burde i det mindste at få den nyeste i så du ikke kommer selv til at skifte den en gang for egen regning + iltstyring eller penge til piller
Indlæg af thy » 12 jan 2007 00:54
Jobak skrev:Jeg kan se det på, at jeg mangler "pisserenden" i forreste del af brændkammeret. Så den i Holm's inden jeg fik min. Min prom er version 1.10, så den er jo nok ny. Mærkelig de havde en gammel model på lageret. Men det er nok der min VVS mand har købt den. Har fået kig på en røghætte til min stålskorsten: http://www.braendeovns-shoppen.dk/categ ... rticle.336 Nogen der kender noget til den, Baxi'en skulle jo ikke ha problemer med for lidt træk i skorstenen, da der er blæser i den. Jeg har osse en extra ½ meter skorsten jeg kunne prøve at sætte på.
Indlæg af thy » 17 jan 2007 01:42
Claus Birth skrev:Hej Fyret! Er rengøringen som Thy har beskrevet?? Jeg fyrer ca. 12 tons af pr år, og renser ca. det dobbelte. Bevæger røgvenderene hver anden gang, de andre gange fjerner jeg røgvenderne, bruger en god boremaskine med påmonteret original baxi-børste. Bruger en bred spartel til at fjerne belægninger med Fjerner det løse, og færtig. ca. 10min. alt i alt. Jo renere jo bedre udnyttelse af pillerne. Hilsen Claus
Indlæg af Claus Birth » 17 jan 2007 11:24
Indlæg af thy » 17 jan 2007 13:18
Indlæg af Claus Birth » 17 jan 2007 13:41
Tilbage til "Baxi Stoker"