Indlæg
af Havmand »
Tror jeg smider dem en mail, med tilbud om at "forsvare" sig, inden jeg laver en lille anmeldelse på Trustpilot - og andre steder...
"Primo januar går min DVR (video-overvågnings-server) død (skærmen kommer ikke frem med noget billede, og den genstarter hvert 15. sekund), og jeg kontakter forhandleren, hvor jeg 1,5 år forinden havde købt denne.
Jeg får af vide at det formentligt er HDD der er stået af, men denne har jeg selv testet med en anden, hvorfor vi bliver enige om at jeg skal sende den ind. 5.jan
godt en uge efter indsendelse, ringer jeg og hører hvor langt de er nået i processen, og forh. vil kontakte leverandøren.
Jeg bliver lidt sener ringet op med meldingen om at "DVR har haft et hårdt liv, og at der mangler skruer, bundkortet er brændt af, men det er ikke dækket"...
Da dette er leverandørens besked, beder jeg om nummeret på leverandøren, så jeg selv kan tage diskussionen op med dem, men deres kontaktdata kan jeg ikke få udleveret (B2B).
Her stiller jeg mig så lidt uforstående overfor forhandleren, da jeg mener et bundkort skal holde mere end 1,5 år...
- Han lover at kontakte leverandøren endnu engang, for at se om de har ændret holdning.
Dagene går, og jeg rykker igen... Denne gang med meldingen om at jeg kan købe en NY DVR til 2000,- og så monterer de min gamle HDD.
Umiddelbart tænker jeg det lugter en smule... Og stiller mig IKKE tilfreds med det svar, hvorfor forhandleren endnu engang må gribe fat i leverandøren...
Et par dage senere kommer der så en melding om at jeg nu kan få en ny for 1200,-.... og forhandler vil tilbyde mig at vi deler regningen...
Jeg betaler, da jeg ikke tror vi kommer meget længere i denne sag, trods jeg stadig ikke er tilfreds, men jeg får jo en NY DVR (med mobiladgang, SMS og meget andet, iflg. forhandleren), og forhandleren har været ganske venlig på dette punkt.
På fakturaen er noteret afsendelsesdato 02.feb. (dog står der på varelinien "ombytning/rep" - men formoder dette er standart tekst)
Da vi når mandag d. 6. feb, og pakkeposten har været her, uden DVR, rykker jeg for hvor den bliver af... og får svaret at den skulle være hos mig d. 6. eller 7.
Da jeg modtager en anden pakke med PD d. 7. rykker jeg IGEN !
Forhandler kontakter leverandøren, for at få et T&T-nr. så han selv kan følge pakken...
Jeg returnerer et kort svar "Jeg formoder du mener så VI kan følge pakken"
Jeg får T&T-nr. og der er den først afsendt den 7. !
DD. 09.02.2012 modtager jeg så min nye DVR - Troede jeg..
Kabinettet liger meget det jeg sendte retur... Blæseren indeholdt omtrent samme mængde støv som da jeg sendte den retur...
- Tjo, det er da min gamle DVR jeg har fået retur....
Bundkortet ser dog nyt ud...
Men var det aftalen ??"