Ja spøjst Karsten ikke reflekterer på min mail?
Men hvis nu Karsten holder sig til indgåede aftale, om at kr. 18.750,00 og ikke 10.000,00 skal betales når anlægget har kørt problemfrit i 30 dage, så skal han jo blot sørge for, at det kan køre i 30 dage og ikke sabotere det?
Forsikringen havde som oplyst sendt betaling af 2. rate til Karstens Nem konto, der af uvist hvilken årsag, ikke fungerede, hvorefter de fremsendte en check, hvorfor det tog længere tid en normalt, efter pengene var frigivet, MEN 2. rate skulle ifgl. aftalen forfalde når anlægget var 100% færdig monteret, hvilket det stadig ikke er, hvorfor jeg således har betalt tidligere end aftalt, hvilket nu ærger mig.
Derudover har min nye smed konstateret, at anlægget ikke er lovmæssigt korrekt monteret, samt at solvarme anlægget fejlagtigt er monteret således, at man vælger enten at køre med solvarme eller stoker, hvad gør man så midt i april?
Vedr. ejendomsforbehold, så skal det aftales særskildt og skrifteligt inden levering, ellers anses det af retten for ikke at være gyldigt.
Så hvis i står og mangler et nyt anlæg som skal køre uden bøvl, bør i nok vælge en anden leverandør end Karsten