Hej Karsten.
-Der er nok nogen der har fuldstændig styr på garantien
-Så er der dem der tror/håber de har
-Og så er der en eller måske flere som mig som har læst øjnene firkantede i denne tråd, og som er lidt fovirret
på trods af at jeg er fynbo
Altså:
-Man tilmelder sig garantiordningen inden 1/8, hvor man for besøg af Liagro til et eftersyn, om ens opsætning af kedel/rørføring er ok. =0 kr
-Derefter 1. gang årligt i 8 år, udfylder man selv et skema og indsender til Liagro, hvor i man har tjekket at ens returvand er 60+. =0 kr
-Ialt 8 års garanti =0 kr.
Det siges jo at være sundt at have sin egen mening. Og fred være med det, ellers kunne vi jo bare mødes allesammen på en stor græsplæne i Middelfart og sidde rundt om et bål med snogbrød og guitar, og synge en masse glade sange.
Og det kan da godt være, at jeg også er rygklapper. Men det er da ene og alene kun fordi jeg tror på produktet.
Jeg købte tidligere en 25er af karsten, som jeg aldrig fik til at køre som den skulle. Jeg er måske den der har haft flest montørbesøg(9 Stk).
Og det kan da også godt være at karsten skal have et ring mere end nødvendig, for at være sikker på Liagro kommer. Men som tidligere nævt(Klaus) er han jo også bare kaftoffelavler
Men som efter mit bekendtskab bare har begge ben på jorden, og ikke har den mindste snært i at genere sine kunder.
Men der er blevet forsøgt/udskiftet noget hvergang i den tro at det løste problemet.
Det viste sig at 25eren var for stor til vores forbrug. Og specielt da tornadoen kom i. Det roligede for meget på fyret, så det stort set ikke kom højt nok op i drift.
Til sidst fandt Karsten og jeg en løsning. Jeg har idag en R15 Som kører godt og upåklageligt.
Og jeg ville nødigt skulle have været dette igennem med andre firmaer.
Mvh
En tilfreds Benekov ejer.