![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)
Hvis ikke den forklaring du har fået af Karsten er til at forstå for dig, så siger det nok mere om dig, end det gør om Karsten.......!!!!
Jeg ved at Karsten levere stokerfyr med hjertet.
Hvis en kunde har et fyr der ikke kører så påvirker det ham.
Omvendt, så vil han ikke lade sig skræmme til extra service, pga 10-15 kaffe-tanter der råber højt om service og sodringsværktøj.
Service kommer i den rækkefølge det bliver bestilt.
Og jeg er sikker på at hvis man ringer til Herning og bestiller et service på sit fyr, så kommer der en mand/dame og kigger på det evt problem som man nu syntes at måtte ha´
Men fordi at man skal rense sit stokerfyr. Eller fordi man syntes at bruge 5 kg brændsel for meget i forhold til naboen, eller arbejdskollegaen, ja det afbryder altså ikke nattesøvnen.
Læs nu mailen fra Karsten igen engang. Måske du forstår hvad han mener når du har læst det et par gange.
Venlige tanker fra
Ulrik Hermansen