Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Admiral i Bauhaus

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 10 gange

Admiral i Bauhaus

Indlæg af hensan » 31 mar 2013 23:11

hvad er det lige der bestemmer i brugstagelses dato - anmeldelse til kommunen/skorstensfejer måske. -->>

Det er din skorstensfejer du skal vise attesten til og skorstensfejeren der skriver den under.

Hvis du ikke regner med at have dit fyrrum klar i løbet af de næste få måneder var det måske bedre at vente med at købe indtil du er klar. Selvom dette Bauhaus fyr er til en fin pris er var det ikke umuligt at der kommer andre gode tilbud enten af dette fyr eller andre mærker når du nærmer dig tiden for installation af fyret - eller at der i mellemtiden kommer nye fyr på markedet.

Da alle fabrikanter af fyr skal have deres fyr igennem en kl5 godkendelse hvis fyr modellen er på markedet efter 1/7 var det ikke umuligt at der op til denne dato kommer andre gode tilbud på udgåede fyr modeller eller måske nye modeller på markedet ?


HeineJepsen
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 207
Tilmeldt: 09 mar 2013 11:22
Mit fyr: Scotte 10kw Blackstar
Areal: 150
Brændsel: Barlinek eco
Fremviser gerne i postnummer: 8722
Dagligt forbrug: 15
Årligt forbrug: 3

Admiral i Bauhaus

Indlæg af HeineJepsen » 31 mar 2013 23:17

Tror du har ret, jeg bliver ikke klar før hen først i september, så jeg klapper hesten og pløjer nettet igennem i august icon_cheesygrin.gif

Tak for indspark
Scotte BS1016 10 kw, kompressorrens, Isokern skorsten med TS. Hus 150 m2 heraf 120 opvarmet med pillefyr, 70 m2 gulvvarme resten med radiatorer. 8 kw Znshine solceller på taget, med en Danfoss TLX 8 pro inverter efter. Morsø 2140 brændeovn.

Besvar