Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
sjensen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 20 mar 2010 09:15
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 167
Brændsel: Ystadpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: 5.5
Geografisk sted: Slagelse

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af sjensen » 13 jan 2013 19:36

Hej sad og så at der var udstillet et pillefyr fra C.H Boilers det er lavet i polen. :roll:
Er der nogen der har set det og kan fortælle noget mere om det, eller hvor det er muligt at få noget mere info om det. Der stod det var godkendt i tyskland. Det var på stand E 4104

Er der mon nogen dansk importør.

Nyt er altid spændende.


nemocharley

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af nemocharley » 20 jan 2013 06:55

http://www.landbrugsavisen.dk/Landbrugs ... llefyr.htm

er det den her?

Jeg har ikke kunnet finde nogen dansk forhandler på fyret.

Polakkerne lader til at være meget godt med - jeg så på deres mini-bio fra Koztrewa (tror jeg det hed). Problemet eller udfordringen med de meget lidt kendte fyr i dk, er jo som bekendt service-netværk - kan man få hjælp hurtigt, når der er brug for det?

Og bare fordi, det er småt i dk kan det jo godt være stort i resten af verden..

MGM er vel et godt eksempel på et ukendt kvalitetsprodukt, som for kort tid siden var ukendt i dk - men åbenbart ikke i resten af europa.

sjensen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 20 mar 2010 09:15
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 167
Brændsel: Ystadpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: 5.5
Geografisk sted: Slagelse

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af sjensen » 22 jan 2013 20:14

Ja nemocharley. Det var dette pillefyr jeg tænkte på. Så du det på agromek. OBS. Der står også i artiklen at de søger forhandlere i Danmark, Det overså jeg lige i først omgang. Jeg har selv overvejet MGM men vil gerne finde noget der lidt mindre i højden. Det kan jo godt lade sig gøre bare se på Hapero. Desvære er prisen 60.000 og opefter.

nemocharley

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af nemocharley » 22 jan 2013 20:53

Biotech Toplight har også en lav højde til 72000 slag - men jeg er alligevel hooked på den.

Jeg tror jeg så fyret på Agromek, men undersøgte det ikke nærmere. Et andet sted på forum er der andre der har købt andre pillefyr fra Polen i 40.000kr klassen. Men der er de sædvanlige udfordringer omkring servicenetværk, hvem kan sætte det op etc. Fyret var helt orange, men jeg kan ikke huske navnet Firetech måske fra Zalazar - nej jeg er ikke helt sikker.

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af J-B » 22 jan 2013 21:31

nemocharley skrev:Biotech Toplight har også en lav højde til 72000 slag - men jeg er alligevel hooked på den.

Jeg tror jeg så fyret på Agromek, men undersøgte det ikke nærmere. Et andet sted på forum er der andre der har købt andre pillefyr fra Polen i 40.000kr klassen. Men der er de sædvanlige udfordringer omkring servicenetværk, hvem kan sætte det op etc. Fyret var helt orange, men jeg kan ikke huske navnet Firetech måske fra Zalazar - nej jeg er ikke helt sikker.
Er det denne her tråd du tænker på? viewtopic.php?f=96&t=15694
Det er en HKS Lazar interfire.


nemocharley

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af nemocharley » 22 jan 2013 21:37

Lige præcis :) - det lykkedes mig da i det mindste at få bogstaverne korrekt.....

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Polsk pillefyr fra C.H Boilers på Agromek

Indlæg af J-B » 22 jan 2013 21:39

nemocharley skrev:Lige præcis :) - det lykkedes mig da i det mindste at få bogstaverne korrekt.....
Så er du godt på vej :skiing:


Besvar