Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Denviro 12

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
ThomasC
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26 maj 2012 13:14
Mit fyr: Denviro 12 (opsat d 2-5-2012 helt nyt)
Areal: 157
Brændsel: 8mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5610
Geografisk sted: Turup (Fyn)

Denviro 12

Indlæg af ThomasC » 26 maj 2012 21:54

Hej folkene..
Jeg har lige købt hus og har fået sat et helt nyt Denviro m12 ( købt hos biovarme.dk) med 500l tank op på sælgers regning.. :)
Men men.. synes kun jeg kan finde dårlige emner om fyret er der slet ikke nogle
Der har noget godt og sige om det..????
Er helt ny inde for pillefyrning så ville os lige høre om der er nogle der har nogle gode råd ang fyret..?!??
Og ang piller. Jeg bor på fyn omkring assens og der er et firma der lige er startet med og sælge piller
Så ville høre om der er nogle der kender til (greenwood fra Sverige 8mm) eller (rosager 8mm)

Forsat god dag..


Brugeravatar
Fer
Supporter
Supporter
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 25 maj 2010 21:22
Mit fyr: Biotech Top Light
Areal: 237 + 25
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Årligt forbrug: Forventet 8 tons.
Geografisk sted: Nr. Tvede
Modtaget likes: 1 gang

Denviro 12

Indlæg af Fer » 26 maj 2012 22:26

Kan ikke hjælpe dig om det er et godt fyr eller ej.

Rosager er efter min overbevisning ikke noget kvalitets produkt, har brændt et par tons, og deres piller var løst pressede og med meget smuld.
--
Mvh Tommy Fer
Biotech Top Light

dannidines

Denviro 12

Indlæg af dannidines » 03 jun 2012 20:09

hejsa,

en kammerat til mig har sådan Denviro pillegnasker, og nu kører den perfekt og har gjort det i 3 år... det tog 3-4 år før et utal af tilbrændinger blev afhjulpet.. men modellen (ved ikke om det er samme som din) var vist ret ny da han fik den:-)

vi har sparket fyr af nogle omgange, og produktet virker som kvalitet, og hans er sån kabinet med indbygget beholder og pillesug/snegl fra silo.

Rosager, tja... har haft nogle briketter fra dem og de var meget løse og havde ringe brændværdi, lyder som fer har samme oplevelse med deres piller


Besvar