Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Reka TPK 12 manual mangler

Spørgsmål vedr. Reka Stokerfyr
Besvar
Ricnic
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 jun 2012 00:35
Mit fyr: TPK 12 Reka
Areal: 170 m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9700
Dagligt forbrug: 7 til 35kg

Reka TPK 12 manual mangler

Indlæg af Ricnic » 17 jun 2012 23:15

Hej
Jeg er ny bruger af Jeres forum.

Jeg har købt et brugt reka TPK 12, men jeg mangler en manual til indstillingen, hende jeg har købt fyret af har været ude for, at hendes manual er blevet våd, derfor er den ikke brugbar mere, men så kunne det jo være der var en flink sjæl her inde, som kunne hjælpe mig med, at skaffe mig et kopi.

Det. Kunne jo også være der var en, som kunne fortælle mig, hvordan jeg kan få fyret til at køre bedst med en givende indstilling.

Glæder mig til at høre fra Jer.

Mvh Ricnic


timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Reka TPK 12 manual mangler

Indlæg af timkenneth » 17 jun 2012 23:23

Ricnic » 17 Jun 2012, 23:15 skrev:Hej
Jeg er ny bruger af Jeres forum.

Jeg har købt et brugt reka TPK 12 men jeg mangler manualen til indstillingen, hende jeg har købt fyret af har været ude for at hendes manual er blevet våd derfor er den ikke brugbar mere, men så kunne det jo være der var en flink sjæl her inde som kunne hjælpe mig med at skaffe mig et kopi.

Det. Kunne jo også være der var en som kunne fortælle mig hvordan jeg kan få fyret til at køre bedst med en givende indstilling.

Glæder mig tilsat høre fra Jer.

Mvh Ricnic
tror helt sikkert du kan få manualen hvis du henvender dig hos reka, de har den sikkert som pdf lige til at sende til dig reka@reka.com

reka12
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04 sep 2012 15:32

Reka TPK 12 manual mangler

Indlæg af reka12 » 18 sep 2012 03:49

Hej jeg har købt et hus hvor der står en Reka 12-250 og jeg har en komplet manual men der er syntes jeg mange fremmedord i den, som jeg ikke forstår ,men mit fyr er stillet efter manualen og det danner løbesod, iøvrigt giver det en god varme ,jeg har også røgsuger på
Det kan heller ikke få mere ilt ,og brændkammeret har jeg lige renset,men stadig løbesod.
Du er velkommen til at kontakte mig på rudi.stenberg@gmail.com


Besvar