Hus alarm

Her snakker vi om Huset samt alt "gør det selv" til huset
Alt om renovering, byggeri og konstruktion
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Hus alarm

Indlæg af Oldgaard »

xkfc skrev:Personlig grund kan jeg ikke lige spytte ud, min erfaring ligger ved en lærling som jeg havde da jeg arbejdede som elektrikker. Han har nu i 15år kun arbejdet med alarm systemer, bl.a. mange år ved G4S, så det er blot viden derfra jeg formidler videre.
Jeg skulle lave et anlæg til en større tandlægeklinik, og derfor valgte jeg at trække på den professionelles viden. Det endte dog med at et firma lavede hele skidtet.
Du skulle sku have læst videre til alarmmontør ;) der vejer kablerne ikke så meget :lol:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
17
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Hus alarm

Indlæg af Julehund »

Oldgaard skrev:svsommer : tja ting koster :/
men du får ikke mig til at anbefale en powermaster, dertil har jeg oplevet og hørt for meget om den :shock:
ellers er jeg sikker på at [tag]Julehund[/tag]også kan komme med et par historier om den central ;)

Kunne nu godt tænke mig en fyldestgørende grund til at det absolut skal være 868Mhz [tag]xkfc[/tag] ? og kom ikke med den grund at det er grundet jamming ;)

Hvis du vil holde prisen nede, så kig lige på Jablotron`s Profi
http://alarmforum.dk/Profi.93/Profi-Pre ... .1459.aspx
Ingen nævnt, ingen glemt! Men jeg kan komme med en god håndfuld dårlige oplevelser med powermaster, og her tænker jeg ikke på række evne på sensorer, eller evnen til at ikke gå i alarm ved aktivering!!! Nå lad nu den ligge!!

Jeg vil også mene at profi er hammer godt alternativ til powermaster!
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Hus alarm

Indlæg af Oldgaard »

Julehund skrev: Ingen nævnt, ingen glemt! Men jeg kan komme med en god håndfuld dårlige oplevelser med powermaster, og her tænker jeg ikke på række evne på sensorer, eller evnen til at ikke gå i alarm ved aktivering!!! Nå lad nu den ligge!!

Jeg vil også mene at profi er hammer godt alternativ til powermaster!
Hvorfor vidste jeg dog at du ville komme med din mening her :)
Ps. du glemte lige, tage forsiden af uden sabotagen går ;)

PPs. gæt hvem der skal igang med at få 70 oasis centraler på clouden i næste uge ;) stakkels kc :lol:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
17
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Hus alarm

Indlæg af Julehund »

Hehe... Nemlig ja.. Stakkels dem/dig!

(skal lige indskyde, at de sidste nye powermaster ikke har ovennævnte problemer)

Besvar