danfoss living eco

Diskussion og spørgsmål vedr. kedler, installationen og skorstenen
Akkumuleringstank, VVB, Trækstabilisator
pendec

Re: danfoss living eco

Indlæg af pendec »

[tag]ctn[/tag]
Hvordan får du så lige det til at hænge sammen med et danfoss produkt??? Eller var det bare et smart malplaceret indlæg for et salg ;) Måske skulle en admin lege lidt der.

ctn

Re: danfoss living eco

Indlæg af ctn »

rolig rolig pendec , intet salg, har selv bare købt dette produkt og er tilfreds ved godt det ikke er danfoss men ville da bare oplyse at man kunne få thermostater der var billige og virkede ( min mitsubishi virker og ja det er ikke en ferrari) ja undskyld mig syntes du skulle få admin til at lege ( hvor herre bevares et surt opstød)
pendec

Re: danfoss living eco

Indlæg af pendec »

ctn skrev:rolig rolig pendec , intet salg, har selv bare købt dette produkt og er tilfreds ved godt det ikke er danfoss men ville da bare oplyse at man kunne få thermostater der var billige og virkede ( min mitsubishi virker og ja det er ikke en ferrari) ja undskyld mig syntes du skulle få admin til at lege ( hvor herre bevares et surt opstød)
Well, den kunne misforstås.. 5 stk til 98kr stykket ;) , så ikke salg, når du selv påpeger det, så var det en oplysning om et alternativ og hvor dette kunne købes.. Jeg misforstod, min fejl!
ctn

Re: danfoss living eco

Indlæg af ctn »

:) god aften
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: danfoss living eco

Indlæg af Lintz »

pendec skrev:Well, den kunne misforstås.. 5 stk til 98kr stykket ;) , så ikke salg, når du selv påpeger det, så var det en oplysning om et alternativ og hvor dette kunne købes.. Jeg misforstod, min fejl!
Du har ret - Pendec - Den KUNNE misforståes - Men fint du indrømmer din misfortolkning :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

dannidines

Re: danfoss living eco

Indlæg af dannidines »

Det kan undre, at Danfoss stadig har disse eco samt connect på markedet - jeg hører ingen som er tilfredse med dem!

Jeg har selv 2 stk eco - 1 i soveværelse og 1 på lillemandens værelse. Så længe jeg ikke piller ved dem, men bare lader den gøre det den er indstillet til, så fungerer det "ok," altså 23 grader om dagen / sænk til 19 grader natten.. men lufter jeg ud, eller lige stiller en grad op/ned, så gakker de fuldstændigt ud begge to :)

Blot til orientering, dem af jer som har enten eco/connect hvor displayet går ud, så ring til Danfoss kundeservice og oplys S/N, det gjorde jeg og fik dem ombyttet.

Jeg har faktisk overvejet sådan et par harald-skrald modeller, i Tyskland (Conrad electronic) så jeg en "connect" agtig model af dem med central enhed, vindueskontakter m.v. (registrerer åbne/lukket vindue i angivet rum) og man kunne opsætte det hele via Web interface - kan dog ikke huske prisen, men den var ikke VOLDSOM :)
pendec

Re: danfoss living eco

Indlæg af pendec »

dannidines skrev:Jeg har faktisk overvejet sådan et par harald-skrald modeller, i Tyskland (Conrad electronic) så jeg en "connect" agtig model af dem med central enhed, vindueskontakter m.v. (registrerer åbne/lukket vindue i angivet rum) og man kunne opsætte det hele via Web interface - kan dog ikke huske prisen, men den var ikke VOLDSOM :)
Kunne være denne, jeg har dog prøvet sættet og det var præcis som harald skrald, billigt og virker ikke.
web delen havde svært ved at blive på nettet og boksen gik ned ofte(startede om, så den ikke var på netværket)

http://www.casacontrol.info/
dannidines

Re: danfoss living eco

Indlæg af dannidines »

Præcis den du linker til.. min frygt (da jeg stod med "starter sættet" i hånden) var netop det du beskriver - mere hovedpine ved udfald end reel "smart living"

Så vil jeg ikke prøve de :D
emadsen52

Re: danfoss living eco

Indlæg af emadsen52 »

Jeg har også købt Ecoerne til hele huset. Jeg har fortrudt det men nu er de sat på. Det eneste gode ved dem efter min mening er at de masserer ventilerne en gang om ugen så man ikke risikerer at det sætter sig fast. Jeg var ikke god til at skrue op og ned for de gamle ventiler som man burde for at undgå det problem. :roll:

Besvar