Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvad skal jeg vælge?

Spørgsmål vedr. Goliath samt det tilbehør der laves til Goliath Stokerfyr
Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Hvad skal jeg vælge?

Indlæg af Bop » 09 jan 2009 19:43

:lol: et gammelt emne i har fået pustet liv i her ZD_HEL~113.GIF I kan diskutere det i en uendelighed lige til en dag miljøstyrelsens liste er klar
og da der er tale om det offentlige så god fornøjelse.

Troværdigheden vedr eksperten kan i jo selv regne ud se hvad deres reklamer siger en Bio yder i kw & så se på virkelighedens test.
Giver Ulrik ret langt hen af vejen
Men skal vi ikke bare lade være med at diskutere det for det NYTTER jo ingenting.
Dem der køber må selv undersøge til bunds om det instittut som har godkendt er godkendt til at udføre testen er de det så er det vel i orden.
Men tag lige og spørg andre end jeres egen forhandler for jeres egen skyld ikke godkendelse bliver trukket tilbage for det kan man godt sagde min fejer
og kaldte det dokument falsk at min kedel var mærket forkert.

Et godt råd er check det selv ! Ikke det bider jer i halen

Og godt ord igen til alle tilfredse kl & goliath ejere der er sikkert flere andre fyr som der har eller er lignende tvivl om new2


KimW
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 275
Tilmeldt: 31 dec 2007 00:50

Re: Hvad skal jeg vælge?

Indlæg af KimW » 11 jan 2009 12:27

[quote="Bop
Men skal vi ikke bare lade være med at diskutere det for det NYTTER jo ingenting.
[/quote]

Helt enig :)

goliat
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 24
Tilmeldt: 31 jan 2007 00:57
Mit fyr: Ikke udfyldt

Re: Hvad skal jeg vælge?

Indlæg af goliat » 02 mar 2009 17:13

ville ikke tage en muldvarp når huset ikke er større men en fald stoker har selv en goliat og den kører bedst når det er rigtigt koldt satte en bio 18 op for min kammi samtidig med mit eget og den kan køre fint hele sommeren bare med en vvb og en lille gulvvarme
min goliat er dog ikke med modulerende styring ved ikke hvor meget det hjælper


Besvar