Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nogen med erfaringer med Passat C1???

Spørgsmål vedr. Passat samt det tilbehør der laves til Passat Stokerfyr
pinball
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 124
Tilmeldt: 10 jan 2007 19:00
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: vestsjælland

Re:

Indlæg af pinball » 21 jan 2007 22:09

Så er det bare ud og se nogle baxi 1.5 der kører på korn (jeg kan henvise dig til 2 steder hvor de har opgivet og den ene er en bonde der bander hvergang de kommer og læsser træpiller af ved siden af det korn han troede han skulle fyre med.
Men et godt sted og finde oplysninger er i det gamle forum i pilleklubben der kørte der mange tråde om hvad der kunne korn og hvad der ikke kunne et link får du ikke ;-) af gode grunde men det er rimeligt nemt og finde trådene.
Et godt råd fra mig af er et hvis der skal blandes træpille i for at det kan lade sig gøre skal man lade være da det altid udløser bøvlet fyring.


søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø » 22 jan 2007 17:12

Kender faktisk en der kører på korn og kridt i en c1. Jeg var også lidt skeptisk da han fortalte han havde købt sådan en og ville køre med rent korn i den, men som han sagde; hvis ikke det virker må han komme og pille den ned igen, for han har lovet at den kan. Ved hjælp af en kridtdoser fra Liagro ned i en snegl lige før hans autopåfyldning, virker det faktisk perfekt. Men lad nu være at kigge dig blind på et produkt, selv om der er en rabat...
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

Besvar