Jeg har dags dato modtaget accept fra Benekov I tjekkiet om at C-Service fremover vil stå for salg og service Vedrørende Benekov`s produkter i Danmark.
Min baggrund for at starte en serviceorganisation er som udgangspunkt at jeg er udlært som vvs-montør i 1990,og har kørt som forhandler/servicemontør for Benekov på Sjælland og Lolland/Falster i 4 år,samt drevet blikkenslagerfirmaet C-Service siden 1999.
Jeg har ikke skrevet på Stokerpro før nu, men har selfølgelig fulgt med i relevante tråde,og vil i den forbindelse bede alle Benekovejere der måtte mangle service/rerservedele om at rette henvendelse til mig på
pillefyren@gmail.com for bestilling af disse.Man kan også ringe på telefon 20879275 hvor vi har åbent man-fre fra 07.00-16.00,bliver telefonen ikke taget, læg da venligst en besked og vi vil ringe tilbage så hurtigt som muligt.
Jeg håber ikke at manglende garanti eller service/reservedele fra Benekov Danmarks side skal ligge os til last,samt at vi får lidt tid til at opbygge et fornuftigt lager af Benekov reservedele.
Når det er sagt er vi ved at få en aftale med Erik Hansen fra MGMBoilers.dk om service og forhandling af MGM Comfort/lux i Østdanmark,Samt at MGMBoilers.dk varetager Benekovs service i Vestdanmark.
Vi ser frem til at betjene jer fremover .
Med Venlig Hilsen
C-Service
Carsten Vennestrøm Nielsen
www.pillefyren.dk