Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Høj ilt% ved lav ydelse på MH 1.5

Spørgsmål vedr. Baxi samt det tilbehør der laves til Baxi stokerfyr
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Høj ilt% ved lav ydelse på MH 1.5

Indlæg af Bigfoot » 07 mar 2012 22:22

vi må lige se hvornår vi kan få tid. Jeg har pt ikke meget fritid, da skolen trækker en del på mig. Siden søndag kl 18, har jeg haft omkring 40 arbejdstimer allerede. Så der er bud efter mig, og samtidig sidder jeg også med alle tilmeldinger af elever til tekniske skoler og sådan. Jeg aner ikke hvornår jeg får tid til at sove endda....

men ja jeg må hellere få kigget over en dag.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.


fissannudella

Høj ilt% ved lav ydelse på MH 1.5

Indlæg af fissannudella » 10 mar 2012 00:59

hej flemming. det ser sgu rigtig godt ud dit fyrrum. nu siger du godt nok kedeligt at fyre med baxi"en, men sådan er det at have et af de bedste stoker på markedet:-) der er ikke så meget at lave andet end at rense kedlen, det er sgu værre her, jeg har slet ingen baxi mere, fik et bud på huset d 28 feb og skulle være ude d 1 marts, så jeg sagde ja, huset og baxien er solgt, og så får man jo se om man skal igang igen med et fyrrum når jeg får købt et hus igen. nå skal hilse fra gomme og refsing, pausen er over nu, vi skal igang igen.

Besvar