Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Tecnhnische Alternative RSM610 og CMI

Herunder findes alt omkring alternativ og universal styring, monitorering og programmering til fyr, sol og vindanlæg
Besvar
Kimbork
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30 jun 2019 13:33

Tecnhnische Alternative RSM610 og CMI

Indlæg af Kimbork » 30 jun 2019 13:44

Hej. Har lige fået lidt styring og det går nogenlunde - men et par helt basale ting driller.

1) Jeg vil gerne have dansk sprog på min RSM 610’er. Det kan jeg ikke finde ud af. Hvis jeg bruger manualens fremgangsmåde burde der være en menu til det men den kommer ikke frem - eller helt nøjagtigt så står der bare noget helt andet i den. Jeg gar valgt ekspert 😂 så der burde være adgang til alt.

2) Jeg har startet forsigtigt op med en temperaturføler på den første indgang. Som et forsøg ville jeg blot gerne lave et skærmbillede hvor den målte temperatur bliver vist, men det kan jeg ikke finde ud af. Bruger Tapps 2 men kan simpelhen ikke lure hvordan man blot viser en temperatur på et skærmbillede.

Jeg kan fint ligge den via TA’s online portal, men altså ikke selv lave et skærmbillede

Jeg syntes rigtigt mange detaljer er beskrevet i de mange forskellige manualer - men lige det med at oprette en simpel visning og så “papirgangen” med at få lagt filen over så man kan se det - det kan jeg ikke finde noget konkret på 🙈

Er der nogen herinde der kan hjælpe?


LGB
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 120
Tilmeldt: 21 apr 2010 08:49
Areal: 140
Brændsel: Sol og (desværre) tvungen fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 3400
Geografisk sted: Hillerød
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 11 gange

Re: Tecnhnische Alternative RSM610 og CMI

Indlæg af LGB » 24 jul 2020 05:35

Nå, det her er over et år gammelt. Fandt du ud af det?

Besvar