Overdrage til ny ejer

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Torpet
Stoker XII
Stoker XII
12
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Har takket: 67 gange
Blevet takket: 85 gange

Re: Overdrage til ny ejer

Indlæg af Torpet »

Ved at gå ind på Stokercloud.dk og til 'Profil' kan man fint selv ændre password og ligeledes email adresse. Men selve navnet kan man ikke ændre.
Selvom man så har ændret email adressen, så fortsætter de med at sende alarm emails til den gamle email adresse, på trods af at den ikke mere eksisterer i profilen. Både den nye og den gamle email adresse får de emails.
Emails til stokercloud.dk kan ikke afsendes (bliver ikke modtaget) og efter flere forsøg kommer dette:
Stokercloud.jpeg
Jeg har løst problemet med de alarm emails, ved bare at blokere for stokercloud.dk, så de ryger direkte i spam.

Jeg ville egentlig gerne have mit nye pillefyr på Stokercloud, men kan selvsagt ikke bruge mit 'Torpet', da det er optaget. Men det er så OK indtil videre, jeg har ikke noget specielt behov for det.

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
14
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Overdrage til ny ejer

Indlæg af MortenW »

Torpet skrev: 06 mar 2021 19:27 Ved at gå ind på Stokercloud.dk og til 'Profil' kan man fint selv ændre password og ligeledes email adresse. Men selve navnet kan man ikke ændre.
Selvom man så har ændret email adressen, så fortsætter de med at sende alarm emails til den gamle email adresse, på trods af at den ikke mere eksisterer i profilen. Både den nye og den gamle email adresse får de emails.
Emails til stokercloud.dk kan ikke afsendes (bliver ikke modtaget) og efter flere forsøg kommer dette:

Stokercloud.jpeg

Jeg har løst problemet med de alarm emails, ved bare at blokere for stokercloud.dk, så de ryger direkte i spam.

Jeg ville egentlig gerne have mit nye pillefyr på Stokercloud, men kan selvsagt ikke bruge mit 'Torpet', da det er optaget. Men det er så OK indtil videre, jeg har ikke noget specielt behov for det.
Tak for et fint svar :great:
Besvar