Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Besvar
Torpet
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Givet likes: 67 gange
Modtaget likes: 85 gange

Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Indlæg af Torpet » 02 dec 2020 16:15

Heller ikke Stokerforum reagerer med svar. Eneste svar var at kontakte BoinkUser, men han har blokeret for private henvendelser, så det er også a dead end. Jeg kan godt ændre min macs kodeord for Stokercloud, men om den ændring så bare er for mig eller om den nye husejer kan komme igennem, det får vi se ved overtagelsen på fredag. Men brugernavnet har jeg endnu slet ikke kunne gøre noget ved. Måske helt slette min profil og så bare lade den nye ejer om selv at finde ud af at oprette en ny profil. Men det er sikkert heller ikke muligt og når man sælger et hus med en BS træpilleovn så føler man sig ansvarlig for en god oplevelse for dem. Jeg sikrer at fyret kører optimalt nu ved overtagelsen, men hvis de nu skulle pille noget ved fyret, så ville det være praktisk, hvis jeg kan gå ind på Stokercloud og ordne det for dem. Heldigvis kører fyret upåklageligt, specielt efter jeg installerede kompressor rens på det. Dog lidt utroligt at ingen skulle have prøvet dette før mig? Nogen nævnede at spørge 'Jens', men ham er der vel heller ingen der aner hvem er?


Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
Indlæg: 9830
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Givet likes: 81 gange
Modtaget likes: 275 gange

Re: Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Indlæg af pille bruger » 02 dec 2020 16:43

Har du prøvet at skrive en besked til StokerCloud ?
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Torpet
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Givet likes: 67 gange
Modtaget likes: 85 gange

Re: Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Indlæg af Torpet » 02 dec 2020 21:13

Done, lad os se om de svarer og hvad.
support@stokersoft.com

KeRingsborg
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 24
Tilmeldt: 30 aug 2019 18:34
Mit fyr: Scotte 10kW
Brændsel: træpiller 6/8mm
Årligt forbrug: 5.5-6
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Re: Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Indlæg af KeRingsborg » 10 dec 2020 21:18

Jeg fik ved overtagelse af hus stokercloud til at frigive styringen fra tidligere bruger/slette så jeg kunne oprette en ny bruger til styringen.

Det gamle pilleforbrug tog lidt tid før det blev opdateret men eksistere stadigvæk på den nye bruger.

Torpet
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Givet likes: 67 gange
Modtaget likes: 85 gange

Re: Er der slet ingen der kan rette brugernavn i Stokercloud?

Indlæg af Torpet » 10 dec 2020 21:44

Jeg har fået password ændret selv og Svend prøver at skifte brugernavnet, men det første navn han prøvede var optaget allerede, så han prøver et nyt for mig. De nye ejere af huset, vil gerne have at jeg i en tid faktisk vil følge, hvordan de klarer det og så evt rette ting ind for dem, skulle det være nødvendigt. Heldigvis kører fyret ret flot på mine indstillinger. De overtog huset d. 4.12. og det bare kører for dem. Men inden længe skal de så tænke på at tømme for aske, så der må jeg holde øje med dem. De piller ikke ved nogle indstillinger endnu. Dog er en rensning et godt stykke væk, jeg behøvede normalt kun at foretage en egentlig rensning — udover aske tømning — een eller højst to gange om året. Efter jeg installerede kompressorrens er det overflødigt at bekymre sig om herden og har altså slet ikke behov for at afmontere brænder. Semirens kan man godt løfte og ryste lidt, hvis man absolut skal lege, med der er ikke ret meget aske der kommer så langt bagud. Jeg har aldrig taget bundpladen op i bagerste part, jeg har et PVC forlængerrør på 30mm dia, som jeg kan bruge til at suge aske op fra semirens, bare en gang om året. Det kræver selvfølgelig at man har gode piller og jeg har da også kørt med Varga piller i 5 år og de kræver ikke nogen ny opvejning og imod smuld er de huller jeg har lavet i bunden af sneglen nok.
Når jeg mener de nye ejere godt selv kan finde ud af det hele, så vil jeg anmode dem om at oprette en ny profil på StokerPro og også indsætte et nyt privat password på stokercloud, så jeg altså vil være ude af sagen.


Besvar