Kan ikke tilføje nye favoritter!

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Besvar
Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Kan ikke tilføje nye favoritter!

Indlæg af MichaelK »

Hej


Ja, som overskriften antyder, så kan jeg ikke længere tilføje nye favoritter i Internet Explore 11.
Jeg ved ikke hvordan, eller hvornår problemet er opstået. Det er længe siden jeg sidst har rettet
i mine favoritter, men opdagede pludselig at jeg nu ikke kan tilføje nye. Det underlige er, at jeg
stadig kan slette links fra listen, så det er kun den ene vej det er galt. Men hvad er der galt?

Jeg har googlet lidt rundt, uden at blive klogere. Ctrl+D genvejstasten virker heller ikke! Dog kan
jeg godt åbne Den værktøjslinje, der hedder Favoritlinje ved højreklik på stjernesymbolet, og her
kan jeg sagtens tilføje nye favoritter. Det er bare ikke den måde jeg ønsker det skal fungere på :twisted:

Er der nogen forslag til løsning?



Mvh,

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Re: Kan ikke tilføje nye favoritter!

Indlæg af MichaelK »

Fandt en lille "work-around" til en alternativ løsning på problemet. Min værktøjslinje
"Favoritter" virker jo fint, og her har jeg ingen problemer med at tilføje links. Når de
er tilføjet værktøjslinjen, kan jeg via stifinder, manuelt kopiere linket til mappen
Favoritter under brugere på C drevet. Derefter dukker linket op i favoritlisten i IE11,
som det skal. Herefter kan jeg slette det fra værktøjslinjen igen, og deaktivere den.

Altså noget bøvlet, men det virker. Men jeg vil stadig gerne have "tilføj links" til at
virke igen. Men jeg kan ikke finde ud af løsningen.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Besvar