Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvilket mobil BT Headset?

Support og hjælp til mobiltelefoner
Android, iOS, Symbian, Windows mobiltelefoner
Besvar
svanggaard
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 08 aug 2013 00:34
Mit fyr: RTB 10kW/ATMOS DC18S/Morsø
Areal: 189+110VVB
Brændsel: Selvskovet brænde, træpiller og sol
Fremviser gerne i postnummer: 9830
Geografisk sted: Tæt på Hjørring
Givet likes: 146 gange
Modtaget likes: 280 gange

Hvilket mobil BT Headset?

Indlæg af svanggaard » 09 dec 2021 14:36

Jeg har i mange, mange år svoret til Plantronics Voyager Pro Legend headset (Bluetooth).

Det første jeg havde holdt indtil jeg kom til at træde på det efter 2-3 år. De sidste 4 jeg har haft har kun fungeret 6-8md. Efter nogen tid oplever jeg radiostøj - lidt som når man tuner på en gammel FM radio. Eller 3xbip hvert andet sekund mens man er i samtale. Eller "mickey mouse"-lyd midt under en samtale. Jeg har en kunde som har en række kørende montører - de oplever nøjagtig samme problemer som jeg.

Jeg har prøvet ALT - firmware opdatering, reset, indstillinger osv. osv. Det ændrer heller ikke noget, at koble til anden mobiltelefon. Det ER headset som giver problemer. Kvaliteten er åbenbart blevet dårligere. Jeg har byttet et par stykker på garantien, men så hellere, at det bare virkede.

Nogen anbefalinger til nyt trådløst headset? Jeg skal bruge det til telefonsamtaler - ikke musik. Headset skal kunne holde til at blive tabt fra 3 meters højde. Det skal kunne holde til lidt ude-fugt, men jeg har ikke tænkt mig at ta' det med i bad. Gerne bøjle over øret, men ikke over hovedet. 3 timers batterilevetid er nok. Hvis bare det kan holde er prisen ikke så afgørende.


Malin Ringstad
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 28 okt 2022 00:16

Re: Hvilket mobil BT Headset?

Indlæg af Malin Ringstad » 29 okt 2022 03:13

Takk for at du deler denne tråden her. Det ser ut som du har mye erfaring med denne typen hodesett. Ærlig talt, jeg trenger et pålitelig hodesett denne gangen. Jeg vil definitivt prøve denne. :)

Besvar