Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Tilbud på RTB pillefyr

Spørgsmål vedr. RTB samt det tilbehør der laves til RTB pillefyret
thermik
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 292
Tilmeldt: 09 jan 2011 16:31
Mit fyr: RTB Fumus 10 kw
Areal: 130 m2
Brændsel: pillefyr
Fremviser gerne i postnummer: 9240
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Givet likes: 10 gange
Modtaget likes: 28 gange

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af thermik » 23 jan 2020 19:50

pendec skrev:
23 jan 2020 19:00
Fik lige kigget på siden sammen med en bekendt, og der blev rejst nogle advarselslamper.

Priser fremgår ex.moms, det koster dyrt hos forbrugerombudsmanden, når han henvender sig til private og ikke opkræver CVR nummer, så skal den korrekte pris fremhævet være inkl. moms.

Annoncerede rabatter skal matche den annoncerede pris og være korrekt ud fra produktet man henviser til.

Så mon ikke de snart får en henvendelse fra forbrugerombudsmanden, og en b'øde hvis de ikke retter ind efter henvendelsen. :)
Der er i hvert fald andre firmaer som før har fejlagtigt skrevet ex.moms det kostede da lidt.

https://www.forbrugerombudsmanden.dk/fi ... uden-moms/
Jeg kan nu stadig væk godt lide konceptet.. Jeg vil nu lure der ind en gang i mellem når jeg skal bruge nogle stumper.


pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec » 23 jan 2020 20:09

thermik skrev:
23 jan 2020 19:50
Jeg kan nu stadig væk godt lide konceptet.. Jeg vil nu lure der ind en gang i mellem når jeg skal bruge nogle stumper.
Det er helt fint, priserne skal bare på plads, så man ikke bliver snydt af hans marketings påfund der, som forvirrer mere end det gør godt, alle er ikke lige gode til at gennemskue disse forskelle.

Men klart , der synes da at være forskelle på nogle produkt, når man søger på dem som kan findes endnu.

Besvar