rtb tilbud

Spørgsmål vedr. RTB samt det tilbehør der laves til RTB pillefyret
levi

rtb tilbud

Indlæg af levi »

tuborghunter skrev:

okay kan jo være han er til og snakke med og "prutte" prisen lidt ned :great:

men hvad med ellers de andre ting i tilbudet, fordi hvis jeg samligner med tilbudet jeg har fået fra ddvcenter, så er det ikke så galt igen da ddvcenter lige mangler alle småting i deres tilbud, de har hellere ikke en ekxtra cirkulationspumpe med ovs.
Nu ved jeg ikke hvilket tilbud du har fået fra os - dog er vores tilbud normalt komplet med alt, - hvis du ringer til mig kan vi lige gennemgå dit tilbud :)

Vi laver normalt ikke halve tilbud :)

dannidines

rtb tilbud

Indlæg af dannidines »

Heps Søren,

Nej jeres tidbud plejer at være i detaljen :)

Er I egentlig blevet certificeret RTB forhandler? Jeg tænker på kundens mulighed for 36 mdr garanti på fyret og 10 år på gennemtæring med årligt service fra montør.
levi skrev:
Nu ved jeg ikke hvilket tilbud du har fået fra os - dog er vores tilbud normalt komplet med alt, - hvis du ringer til mig kan vi lige gennemgå dit tilbud :)

Vi laver normalt ikke halve tilbud :)
levi

rtb tilbud

Indlæg af levi »

dannidines skrev:Heps Søren,

Nej jeres tidbud plejer at være i detaljen :)

Er I egentlig blevet certificeret RTB forhandler? Jeg tænker på kundens mulighed for 36 mdr garanti på fyret og 10 år på gennemtæring med årligt service fra montør.
Jeg har ikke solgt - eller givet nogen tilbud på RTB endnu Danni.

Hvis vi en dag sælger et sådant anlæg - så bliver anlægget naturligvis monteret af en certificeret montør :great:
dannidines

rtb tilbud

Indlæg af dannidines »

Tænkte jeg nok :) kunne bare ikke finde certifikatet p din side da jeg kiggede.

Nej der er ikke solgt så mange RTB endnu kunne jeg forstå, anden målgruppe end Scotten (som du vælter ud af døren tænker jeg)
levi skrev:
Jeg har ikke solgt - eller givet nogen tilbud på RTB endnu Danni.

Hvis vi en dag sælger et sådant anlæg - så bliver anlægget naturligvis monteret af en certificeret montør :great:
Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
15
Indlæg: 9833
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 275 gange

rtb tilbud

Indlæg af pille bruger »

dannidines skrev:Tænkte jeg nok :) kunne bare ikke finde certifikatet p din side da jeg kiggede.

Nej der er ikke solgt så mange RTB endnu kunne jeg forstå, anden målgruppe end Scotten (som du vælter ud af døren tænker jeg)
Arrrr, noget sker der da icon_cheesygrin.gif . https://www.facebook.com/14482394954655 ... =1&theater
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Brugeravatar
H.S
Stoker XIV
Stoker XIV
16
Indlæg: 909
Tilmeldt: 11 aug 2007 20:36
Mit fyr: Windhager BioWin2 med pille sug
Areal: 220
Brændsel: Træpiller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8362
Årligt forbrug: Ca 5 t Tror jeg
Geografisk sted: Hørning
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 44 gange
Kontakt:

rtb tilbud

Indlæg af H.S »

Det er der som ikke noget skummelt i
BD levere Scotte plus (mest i BS modellen er det brugt)
Jerncentralen mf. levere Scotte
Sanistål Levere Woody
Der er ingen forskel på D.O fyr kun navnet 8)

I vores pris kan man vælge eller fra vælge tilskud 3.500 kr
har man et gammelt fyr især Biobrændsel kan man opnå langt større tilskud :great:


pendec skrev:Du skal nok få tilrettet den faktura, så du ikke får en Scotte Plus model til 36.875 ;) For den er vist en del billigere, så enten vrøvler din vv's'r? eller så er der noget som jeg ikke forstår. En scotte plus har været talt om tidligere om har intet med en NBE RTB at gøre.

Så udover det, så skal det vel lige rettes på tilbud, så i begge er enige.

edit: Skummelt, Q-pro sælger den som RTB scotte plus , det ser jeg ikke mange andre steder, så måske er det en anden model du køber, og den var også 4K billigere hos dem ;)
se lige den her, som reference, det er nok lidt sjovt de bruger det navn på flere modeller, eller bare dumt!
http://www.vi-kateknik.dk/scotte-plus/
Henrik Schack
Projekt teknikker www.windhager.dk
Windhager Nordic +45 4038 3498 Direkte +45 2366 9190
tuborghunter
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 14
Tilmeldt: 28 sep 2014 18:41

rtb tilbud

Indlæg af tuborghunter »

Landlyst skrev:
Så du står med en investering på samlet lige omkring 86.000kr :shock:

Hmm rød NBE, forbinder jeg med Woddy.... :shock: Tror jeg egentligt de fleste gør?
Okay men jeg har postede i RTB forum og ikke woddy
dannidines

rtb tilbud

Indlæg af dannidines »

Woody RRB/scotte RTB/scotte plus RTB/NBE RTB alle er samme fyr, ganske som BS/BS mini er det samme uanset hvad der står foran

Det handler om hvilken grossist det er solgt via.

Førhen var der forskel på scotte og Woody (Woody bedre grafisk setup) men det er "fordums tid"

tuborghunter skrev:
Okay men jeg har postede i RTB forum og ikke woddy
pendec

rtb tilbud

Indlæg af pendec »

H.S skrev:Det er der som ikke noget skummelt i
BD levere Scotte plus (mest i BS modellen er det brugt)
Jerncentralen mf. levere Scotte
Sanistål Levere Woody
Der er ingen forskel på D.O fyr kun navnet 8)
Tror lidt du forsøger at sige at folk godt kan kende forskel på en Scotte Plus og RTB Scotte Plus.
Lidt som Ford engang solgte Ford Focus C-Max(2004-2010), de blev da nok klogere og udeladte "Focus" SÅ C-max nu er navnet.

Og sådan var det jo også med den nye RTB kedel i starten, ingen Scotter indblandet udover styring er den samme.

Personligt er en PR strategi bedre anlagt på internettet med et unik navn, for jeg vil da ikke have kunder som forvirres af en Scotte plus til 20K og som ser anderledes ud, og så en RTB som er nyeste model og ikke har noget med scotte at gøre.
Jeg vil da ikke ende op med websider som denne, som kun gør kunderne forvirret, både på navn og pris.
http://www.danskvarmeservice.dk/produkt ... llekedler/

edit: BD (Brdr. Dahl?) Leverer RTB Scotte plus? Som måske er en modificeret og optimeret NBE kedel med deres rettelser, præcis som vi ser customcars bygget i udlandet?

edit2: NBE kan måske lave en kedel men de kan vist ikke få et brand på plads, så folk ved hvad man taler om, når navnene mixes sådan ude hos grossiterne uden konsekvenser. Tænk bare hvis Apple Iphone 6+ , kaldes Apple BigMamma i nogle telebutikker, så ville Apple flippe skråt og få små føl.
Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
16
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Blevet takket: 1 gang

rtb tilbud

Indlæg af Smut 25 »

levi skrev:
Nu ved jeg ikke hvilket tilbud du har fået fra os - dog er vores tilbud normalt komplet med alt, - hvis du ringer til mig kan vi lige gennemgå dit tilbud :)

Vi laver normalt ikke halve tilbud :)
Enig Søren har trods alt fået 5 tilbud fra dig.....og også handlet dem alle..... :great:

Og vedr tilbudet så mener jeg det er tyveri ved højlys dag.....

Besvar