Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Comfort 15 magasin udvidelse billeder??

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
nemocharley

Comfort 15 magasin udvidelse billeder??

Indlæg af nemocharley » 06 jan 2015 22:55

Det må da være fabrikanten der har ansvaret for at sådan noget virker ordentligt inden det tilbydes til kunden? Man betaler vel for det?


dannidines

Comfort 15 magasin udvidelse billeder??

Indlæg af dannidines » 07 jan 2015 05:51

Ja, jeg mener også det er en sælger/producent problemstilling.

Men mon dog ikke @mgmone allerede er på den problemstilling? Jeg syntes ikke at have læst om MGM ejere der er gået med uforrettet sag fra et problem/udfordring med deres fyr.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et billede af overgangen indenvendigt i siloen..

mgmone
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 575
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Modtaget likes: 60 gange

Comfort 15 magasin udvidelse billeder??

Indlæg af mgmone » 07 jan 2015 07:12

Hej
Vores prototype af magasin udvidelse på MGM Comfort var lavet af glat plade, de masse producerede er pulver lakereret, pulver lakken har "appelsin hud" og kan sammen med lidt smuld i nogle tilfælde forhindrevisse pillerne i løbe frit til. Vi er på sagen, den løsning der indtil videre ser ud til at virke bedst er en ekstra bund i glat plade oven på "appelsin huden", vi har lavet to styk i hånden som er ude til test hos slutbruger, når denne test er afsluttet med godt resultat, vil vi få de glatte bunde masse produceret til gratis udlevering til kunder der måtte ønske dette.
Hilsen Karsten
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk

dannidines

Comfort 15 magasin udvidelse billeder??

Indlæg af dannidines » 07 jan 2015 07:23

Jeg tror altså jeg vil slå mig ned som spåmand :-)

God service Karsten!!!
mgmone skrev:Hej
Vores prototype af magasin udvidelse på MGM Comfort var lavet af glat plade, de masse producerede er pulver lakereret, pulver lakken har "appelsin hud" og kan sammen med lidt smuld i nogle tilfælde forhindrevisse pillerne i løbe frit til. Vi er på sagen, den løsning der indtil videre ser ud til at virke bedst er en ekstra bund i glat plade oven på "appelsin huden", vi har lavet to styk i hånden som er ude til test hos slutbruger, når denne test er afsluttet med godt resultat, vil vi få de glatte bunde masse produceret til gratis udlevering til kunder der måtte ønske dette.
Hilsen Karsten


Besvar