Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny forhandler?

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
mgmone
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 575
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Modtaget likes: 60 gange

Ny forhandler?

Indlæg af mgmone » 12 okt 2013 15:55

BREAKING NEWS
Selvom det har stået på vor hjemmeside siden 2012 at vor fyr er producerert i Tyrkiet, og stået på vores mærkeplade fra dag et at vor fyr producres af Kozlusan i Tyrkiet, vil jeg nu idag indrømme at vor fyr produceres hos Kozlusan i Manisa i Tyrkyet.
Kozlusan producerer over 100 forskellige modeller i Pilleovne, Pillefyr og Stokerfyr i effektområdet 6 - 1200 kW, fyrerne sælges i 40 lande i 3 verdensdele under mindst 25 forskellige varer mærker, der er naturligvis komponenter som går igen i flere modeller.
Feks anvender Kozlusan Slimpel 15, 25 & 40, og MGM 15,25 & 40 samme røgsuger, samme rensesystem af brænder, samme tænding. Hvorimod der er forskel på b.l.a. kedel, isolering, magasin, snegl , styring, ligesom MGM er til både 6 & 8 mm piller og er godkendt efter de nye regler. Slimpel er kun til 6 mm. og kun godkendt i Klasse 3.
Det er derfor at vi selv afprøver vore MGM modeller på DTI, hvis vore kedler blot var et standart produkt ville vi nok ikke bruge 250.000,- på Dansk/EU godkendelse.
Hilsen Karsten
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk


nemocharley

Ny forhandler?

Indlæg af nemocharley » 12 okt 2013 16:22

Nej det ville I nok ikke. Tak for info.

Og jeg forstår ikke helt, at du føler dig presset over, at jeg spørger ind til MGM pillefyr (som jeg har talt pænt om adskillige gange). Jeg ville da blive glad, hvis der var nogen, som interesserede sig for det, jeg gik og lavede.

mgmone
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 575
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Modtaget likes: 60 gange

Ny forhandler?

Indlæg af mgmone » 12 okt 2013 16:37

Hej
jeg føler mig ikke presset, ville blot lukke en gammel diskution med lidt jysk humor.
Det er fint at der er folk som interesser sig for hvad der findes af fyr i udlandet, Jeg Vil når Kozlusan åbner efter ferien få fat på web adr på feks japansk MGM look a like
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk

Maskinmesteren
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11 aug 2013 08:13

Ny forhandler?

Indlæg af Maskinmesteren » 15 nov 2013 22:26

Kozlusan laver pillefyrene til MGM det er ikke nogen hemmelighed. MGM har en service aftale, det har kozlusan ikke helt.


Besvar