Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
mrjyden
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 250
Tilmeldt: 12 okt 2008 18:38
Mit fyr: Mgm junior
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9750
Geografisk sted: nordjylland

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af mrjyden » 31 jan 2013 13:14

Andreasbox skrev:Der røg den nattesøvn :shock:

Tror sku ikke jeg vil ha det godt med at køre fra huset, eller sove godt, før det fyr ligger på lossepladsen :cry:

Skyder Dan ikke sig selv lidt i foden ved at sige at det er pga. manglende træk, og at ekoheat kræver mere træk en andre ?
Så vidt jeg ved er der flere der har fået monteret et fyr uden der har været snakket om trækket, bla. mig selv.

Det har aldrig været på tale da mit fyr kom op, og jeg tror efter at ha kigget nogle gl. service seddler på oliefyret igennem, ikke jeg har det træk der kræves efter hans nye tjekliste :(
mon ikke du kan returenere det og få dine penge retur ser ellers godt ud men installtion hvem har sat det op for dig om jeg må spørge


Brugeravatar
KristianVilhelm
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 480
Tilmeldt: 07 jun 2011 21:44
Mit fyr: Benekov S25
Areal: 120
Brændsel: Flis
Årligt forbrug: Ca. 50m3
Geografisk sted: Nordvestsj (Odsherred)
Modtaget likes: 4 gange

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af KristianVilhelm » 31 jan 2013 14:43

Nu skriver jeg så snart ikke flere indlæg. Ekstra bladet er overalt! Selv vores lille forum her icon_cheesygrin.gif

Anders Munster
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 15
Tilmeldt: 05 okt 2012 23:43

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af Anders Munster » 31 jan 2013 19:04

Syntes desværre man ødelægger et firma, ville være meget ked af hvis der blev smakket sådan om mit firma som der bliver gjort herinde.
Har ikke tænkt mig at skifte min Skoda ud fordi der højst sandsynligt også har været ild i en af dem !!!

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af Oldgaard » 31 jan 2013 19:11

Anders Munster skrev:Syntes desværre man ødelægger et firma, ville være meget ked af hvis der blev smakket sådan om mit firma som der bliver gjort herinde.
Har ikke tænkt mig at skifte min Skoda ud fordi der højst sandsynligt også har været ild i en af dem !!!
Tja man burde måske fuldstændig tie stille ;) og så bare lade stå til og håbe der ikke sker noget :shock: :shock:


ville du heller ikke melde en spritbillist ? tænk nu hvis han mistede sit arbejde når de tog pappet fra ham og han ikke kunne betale sine regninger, så han måtte gå fra hus og hjem


Den eneste som er skyld i omtalen er da Hr. Elkjær selv, havde han være fornuftig så havde han taget fat i de problemer og forsøgt at få løst dem på bedst måde, for de kunder som har problemer
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af TaagMan » 31 jan 2013 19:13

Anders Munster skrev:Syntes desværre man ødelægger et firma, ville være meget ked af hvis der blev smakket sådan om mit firma som der bliver gjort herinde.
Har ikke tænkt mig at skifte min Skoda ud fordi der højst sandsynligt også har været ild i en af dem !!!
Skoda ville nok gøre noget ved det, og ikke give sig til at oversvine kunderne, og true dem når de bliver kritiske. Det er altså ikke særlig smart at ens fyr brænder ned...

Jeg har personligt forsøgt at få dem til at tage problemerne alvorligt ved at spørge ind til nogle tekniske ting, og der har ingen interesse været for at løse problemerne overhovedet... og så skal man ikke forvente at der bliver lagt fingre imellem.

viewtopic.php?f=203&t=16776
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af Tom_AT » 31 jan 2013 19:18

Anders Munster skrev:Syntes desværre man ødelægger et firma, ville være meget ked af hvis der blev smakket sådan om mit firma som der bliver gjort herinde.
Har ikke tænkt mig at skifte min Skoda ud fordi der højst sandsynligt også har været ild i en af dem !!!
Noget tyder på du ikke helt har sat dig ind i sagens rette sammenhæng.

Anders Munster
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 15
Tilmeldt: 05 okt 2012 23:43

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af Anders Munster » 31 jan 2013 19:45

har kun haft gode erfaringer med Dan og hans medarbejdere. også med reklamation over en transport skade. men kan i sige jer fri for ikke at have lavet ændringer i montør indstillingerne ? men det ville være en god ide' at uddanne vvs instalatørene i ekoheat opsætning :-) den første vvs vidste cirka lige så meget som jeg gjorde = ingenting
jeg mener stadig at mange der har ekoheat herinde ekspermitere lidt for meget, med noget man ikke ved om

føler virkelig med dem der haft ild i deres fyr hvor der ikke skulle være ild

pillefyret
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11 nov 2012 19:06
Mit fyr: Scotte 10kw Blackstar mini 1016 V6.79
Areal: 128m2
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Årligt forbrug: 5000
Geografisk sted: 8700

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af pillefyret » 31 jan 2013 19:48

lamborg skrev:HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Hold da kæft en smøre .. :-)...
Er du den sammer som skriver Ekoheat`s "tjekliste".. Det er samme stavefejl som laves i din artikel.
Og så linker du til en artikel på fyrteknik...........
Hvad for en utæthed i tanken ...
Og som du kan se fik damen er ordentligt service og et nyt fyr uden at blive truet med alverdens bøllebank osv.
Næ du jeg tror du er så fuld af løgn som du gemmer dig bag en falsk indentitet. Det er sgu da flovt at man ikke tør stå frem som den man er. Men det kan du måske ikke da du i forvejen er smidt ud af dette forum for at lave samme nr tidligere. Måske har du bare fundet ud af at låne en kammerats ip adr eller kører på netcafe :-)
Hej lamborg
Jeg er ganske almindelig ejer af et pillefyr.. det var ikke for at genere andre eller deres fyr, men tråden skulle ha været et andet sted. :oops: Jeg kikkede meget på Scotten med magasin, men fik at vide fra leverandøren at de lige havde sendt en sending tilbage, pga de ikke var tæt i tanken.
Det jeg entlig ville var at alle fyr der har en intern snegl, ifølge styrringen skulle tømme sneglen hvis der skulle være en tilbage brand :(
Undskyld undskyld.... det skulle ha været et andet sted.. :great: men håber ikke du dømmer mig under dit sitat. //

Mvh Pillefyret

Brugeravatar
WoodyHugo
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 528
Tilmeldt: 30 jan 2013 17:03
Mit fyr: Woody/scotte 10 kw BS20 v6.69
Areal: 150m2(115 opvarmet)
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9280
Årligt forbrug: 3150 kg
Geografisk sted: Østhimmerland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af WoodyHugo » 31 jan 2013 20:04

pillefyret skrev:
Hej lamborg
Jeg er ganske almindelig ejer af et pillefyr.. det var ikke for at genere andre eller deres fyr, men tråden skulle ha været et andet sted. :oops: Jeg kikkede meget på Scotten med magasin, men fik at vide fra leverandøren at de lige havde sendt en sending tilbage, pga de ikke var tæt i tanken.
Det jeg entlig ville var at alle fyr der har en intern snegl, ifølge styrringen skulle tømme sneglen hvis der skulle være en tilbage brand :(
Undskyld undskyld.... det skulle ha været et andet sted.. :great: men håber ikke du dømmer mig under dit sitat. //

Mvh Pillefyret
Hvilke tank ? ...........pilletanken :?

Brugeravatar
nasty
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 709
Tilmeldt: 15 aug 2011 16:05
Mit fyr: Woody mini 10kw BS 1610
Areal: 133
Brændsel: 8 mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9640
Dagligt forbrug: 18 kg
Årligt forbrug: 4,5 ton eller1800 m3
Geografisk sted: farsø egnen I Det Jyske land vester hornum
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 13 gange

Ekoheat i Ekstrabladet !!!

Indlæg af nasty » 31 jan 2013 20:05

Anders Munster skrev:har kun haft gode erfaringer med Dan og hans medarbejdere. også med reklamation over en transport skade. men kan i sige jer fri for ikke at have lavet ændringer i montør indstillingerne ? men det ville være en god ide' at uddanne vvs instalatørene i ekoheat opsætning :-) den første vvs vidste cirka lige så meget som jeg gjorde = ingenting
jeg mener stadig at mange der har ekoheat herinde ekspermitere lidt for meget, med noget man ikke ved om

føler virkelig med dem der haft ild i deres fyr hvor der ikke skulle være ild
Måske man skulle få lavet en rigtig brugsanvisning inden man sælger fyret
Og lavet kursuser for forhandler inden man satte fyret tilsalg når nu fyret er så teknisk
Jeg fik af vide fyld piller på og ikke andet af dem som solgte fyre't til mig
Men hvor har du fået din erfaring fra med fyret når der ikke er en anvisning med?
Navnet er Allan
Nybagt woody mini 10 kw ejer med V7 styring og det er han glad for http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=allan1978
før den en Orange Fanta på fultid (problemer)
Før den naturgas


Besvar