Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Biomax 10 hold dig langt væk

Spørgsmål vedr. BioMax samt det tilbehør der laves til BioMax pillefyret
Besvar
runelf1
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23 apr 2019 22:55

Biomax 10 hold dig langt væk

Indlæg af runelf1 » 23 apr 2019 22:59

☆☆☆☆☆
(2) Jeg har nu i 4 år, været den frustreret og kede ejer af et Biomax 10kw pillefyr.
I må ALDRIG købe dette, da det ikke virker.
Det startede med at sneglen knækkede.. det gjorde de næste 2 snegle jeg fik også.
Efterfølgende har det aldrig virket i mere end et døgn. Og hvilket døgn !!
Det soder hele kælderen ind i en tyk tyk sod. Det larmer som en F16 flyver under takeoff. Det gør ud hvert 20 min og vil ikke starte op igen. Pillerne sætter sig fast og man skal tømme hele kammeret og skille sneglen helt ad.
Jeg har brugt RIGTIG mange timer på at skille det og er blevet sort fra top til tå.
Jeg har brugt over 10000kr på teknikere som var eksperter i dette fyr. De fleste "fikser" det. Men dagen efter virker det ikke igen.
De fleste Eksperter som har været på besøg har også sagt at det er et dårligt fyr, en billig efterligning af blackstar.
Hold da op hvor er jeg ked af min investering. Jeg savner min brændeovn...
Køb aldrig dette fyr. Medmindre du vil bruge resten af dit liv på at fikse noget som ikke kan fikses.


calle

Re: Biomax 10 hold dig langt væk

Indlæg af calle » 25 apr 2019 10:47

runelf1 skrev:
23 apr 2019 22:59
☆☆☆☆☆
(2) Jeg har nu i 4 år, været den frustreret og kede ejer af et Biomax 10kw pillefyr.
I må ALDRIG købe dette, da det ikke virker.
Det startede med at sneglen knækkede.. det gjorde de næste 2 snegle jeg fik også.
Efterfølgende har det aldrig virket i mere end et døgn. Og hvilket døgn !!
Det soder hele kælderen ind i en tyk tyk sod. Det larmer som en F16 flyver under takeoff. Det gør ud hvert 20 min og vil ikke starte op igen. Pillerne sætter sig fast og man skal tømme hele kammeret og skille sneglen helt ad.
Jeg har brugt RIGTIG mange timer på at skille det og er blevet sort fra top til tå.
Jeg har brugt over 10000kr på teknikere som var eksperter i dette fyr. De fleste "fikser" det. Men dagen efter virker det ikke igen.
De fleste Eksperter som har været på besøg har også sagt at det er et dårligt fyr, en billig efterligning af blackstar.
Hold da op hvor er jeg ked af min investering. Jeg savner min brændeovn...
Køb aldrig dette fyr. Medmindre du vil bruge resten af dit liv på at fikse noget som ikke kan fikses.
Hej Runelf. Jeg kan godt forstå, at du er træt af det. Hvad har du af muligheder. Kan du få råd til et nyt fyr, eller vil du makke videre med det. Du er jo landet i et godt forum. Hvis du beder om hjælp, så får du det, i det omfang, at brugerne har mulighed for det.

Prøv at starte en særskilt tråd om hvert af de problemer du har med anlægget. Gør dig umage og præciser problemet og omstændighederne, så brugerne får bedst mulighed for at analysere problemet og rådgive dig.

Velkommen til StokerPro :)

Besvar