Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Automobilignoranter

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
calle

Re: Automobilignoranter

Indlæg af calle » 14 feb 2016 16:42

En bil skal efter min mening ikke nødvendigvis være fornuftig - TVÆRTIMOD. Men den skal have sjæl. Ellers tager jeg hellere metroen :shock: :shock: :shock:

Venlig hilsen icon_cheesygrin.gif

PS. Hvor sidder sjælen forøvrigt henne i en bil :roll:


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Automobilignoranter

Indlæg af Bigfoot » 14 feb 2016 17:07

calle skrev:En bil skal efter min mening ikke nødvendigvis være fornuftig - TVÆRTIMOD. Men den skal have sjæl. Ellers tager jeg hellere metroen :shock: :shock: :shock:

Venlig hilsen icon_cheesygrin.gif

PS. Hvor sidder sjælen forøvrigt henne i en bil :roll:
Når du har prøvet at hamre pedalen i kælderen på en Audi RS6 V10 twinturbo, så skal jeg satme love dig for at du ikke er tvivl om hvor sjælen gemmer sig icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif 8) 8) 8) 8)
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

calle

Re: Automobilignoranter

Indlæg af calle » 14 feb 2016 18:07

Bigfoot skrev:Når du har prøvet at hamre pedalen i kælderen på en Audi RS6 V10 twinturbo, så skal jeg satme love dig for at du ikke er tvivl om hvor sjælen gemmer sig icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif 8) 8) 8) 8)
Rigtig godt bud. Så en ude hos min Ducatimekker for et par år siden, som han skulle syne. Den gør ikke meget væsen ud af sig, når den blot holder parkeret. En mere eller mindre ret så almindelig sort st.car. Et lille bitte skilt nederst på forskærmen fortalte mig dog, at det var en V10-er. Mener han fortalte, at det var en Lamborghinimotor, der lå i den. Hørte den, da han startede den op. En sand ulv i fåreklæder må man sige 8)

Venlig hilsen

PS. Kan se, at det faktisk er Audi/Ducati icon_cheesygrin.gif der har udviklet motoren, og at den er brugt i Lamborghini.

Mvh

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Automobilignoranter

Indlæg af Bigfoot » 14 feb 2016 19:37

motoren er den samme som gemmer sig i en lamborghini.... Total fed bil.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

jopa

Re: Automobilignoranter

Indlæg af jopa » 14 feb 2016 19:41

Kører max 30km om ugen men har du lige købt ny bil.
Jeg går da og kigger på den ind i mellem :great:


Besvar