bennylar skrev:Er det siden hvor stemplet gik i skiven.? Så kan gummiet ha fået en lille revne da du samlede den..
hvilken bil er der tale om.? Nogen skal luftes på en særlig måde. .
Det er modsatte side af hvor stempel gik ind i skiven.
Det drejer sig om en højrestyret Suzuki Jimny
Det der jo undrer mig lidt er at jeg flere gange tidligere har luftet skidtet ud med stor succes. Hvorfor skal de så drille nu ?
Den side hvor jeg har haft caliper skilt af for at skifte stempel er der intet problem. Jeg skiftede med vilje ikke gummiet da det blev skiftet i efteråret sidste år.
Har desværre ikke mulighed for at sætte tryk på beholder.
Hvad luft ved slangen angår. Tror det ikke. Alle Udluftningsskruer er helt nye og slangen slutter godt tæt omkring. Og det ser heller ikke ud til det.
Tom_AT skrev:
Er det bare at blive ved? Overvejer at køber sådan en udlufter fra Harald Nyborg og håbe på den kan gøre lidt gavn. For er sgu ved at være noget træt af det. Det samme er fruen, da det jo er hende der skal træde på pedalen
Jeg har gode erfaringer med HN's bremseudlufter, den har gjort det nemmere at udlufte bremser på Land Rover'en.
luft vil altid søge op, og kan derfor i sjældne tilfælde være umuligt at udlufte med pedal. synes det er specielt koblinger der er håbløs at udlufte sådan.
et cowboytrik kan være at købe en ny smørekanne, og monterer en pvc slage på den. fyld den med bremsevæske og sæt slangen på udlufterniplen. løsen kun niplen, så der kan pumpes væske igennem den. det kan måske hjælpe i dit tilfælde
nb. sørg for at beholderen ikke løber over.